فیلم Free Guy دنباله خواهد داشت

یکشنبه 24 مرداد , 1400

رایان رینولدز به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم Free Guy تایید کرد که دیزنی خواستار ساخت دنباله این فیلم کمدی شده است.

فیلم Free Guy دنباله خواهد داشت

فیلم Free Guy، که به تازگی در سینماها اکران شده است، داستان یک شخصیت غیرقابل بازی (NPC) به نام «گای» در یک بازی ویدیویی را دنبال می‌کند که بعد از دگرگون شدن زندگی‌اش توسط بازیکنی به نام Molotovgirl، تبدیل به یک قهرمان می‌شود. این فیلم توانست نمرات بسیار خوبی را دریافت کند و به یکی از شگفتانه‌های امسال تبدیل شود. و حالا، دیزنی می‌خواهد قسمت دوم این فیلم را بسازد.

رایان رینولدز از طریق یک توییت این خبر را تایید کرد:

بعد از سه سال پیام دادن که Free Guy یک داستان جدید و مستقل خواهد بود، دیزنی امروز رسما تایید کرد که خواستار یک دنباله است. وو هو!
Free Guy بعد از اکران در روز جمعه توانست ۱۰.۵ میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد، و ظاهرا این رقم برای دیزنی کافی بود تا دستور ساخت یک دنباله را بدهد. و نکته جالب هم اینجاست که همانطور که رینولدز در توییتر خود اشاره کرده است، این فیلم ابتدا قرار بود یک داستان جدید و مستقل باشد.

اما یک دنباله چه داستانی می‌تواند داشته باشد؟ بدون اسپویل کردن چیز خاصی، داستان خودآگاه شدن یک NPC ویدیو گیم برای بار دوم کمی بی‌مزه خواهد بود. شاید دیزنی بخواهد کاری که قبلا با Wreck-it Ralph انجام داده بود را تکرار کند و گای را به دنیایی پر از شخصیت‌های مشهور بازی‌های ویدیویی ببرد. در هر صورت، فعلا برای ایده‌پردازی در مورد Free Guy 2 بسیار زود است.

فیلم سینمایی Free Guy هم اکنون از سینماها پخش می‌شود.

منبع: collider

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *