فیلم Scream از مردعنکبوتی در باکس آفیس پیشی گرفت

فیلم Scream از مردعنکبوتی در باکس آفیس پیشی گرفت

با گذشت چهار روز از اکران Scream در آمریکا، این فیلم توانسته ۳۰.۶ میلیون دلار به دست آورد و به سلطنت چند هفته‌ای مرد عنکبوتی پایان ببخشد. برای اولین بار و پس از گذشت یک ماه از زمانی که Spider-Man: No Way Home در اواسط ماه دسامبر ۲۰۲۱ اکران شد، دیگر این فیلم در صدر جدول باکس آفیس ایالات متحده نیست. فیلم Scream ساخته استودیو پارامونت، جدیدترین اثر از سری ترسناک است که هفته گذشته اکران شد توانست در تعطیلات آخر هفته چهار روزه ۳۰.۶ میلیون دلار به دست آورد و Spider-Man: No Way Home (با فروش ۲۶ میلیون دلاری) را از تخت سلطنت کنار بزند.

ورایتی که در گزارش خود این آمار و ارقام را به دست آورده، اذعان داشت فروش ۳۰.۶ میلیون دلاری Scream در ایالات متحده یک «نتیجه تماشایی» است، مخصوصاً با توجه به اینکه فیلم جدید با بودجه تنها ۲۵ میلیون دلاری تولید شده است.

رئیس پارامونت، کریس آرونسون، در رابطه با مت بتینلی اولپین و تایلر گیلت، کارگردانان Scream گفت که این دو نفر، انرژی تازه‌ای به سری فیلم‌های ترسناک قدیمی دادند و علاوه بر اینکه فیلم را مناسب طرفداران پیشین سری ساختند، آن را به نسل جدیدی از طرفداران نیز معرفی کردند. آرونسون افزود «ما از این و آن شنیدیم که مردم بیش از یک بار فیلم را دیده‌اند یا قصد دارند چندین بار دیگر نیز آن را تماشا کنند.»

 

فیلم Scream از مردعنکبوتی در باکس آفیس پیشی گرفت

 

در رابطه با No Way Home باید گفت که این فیلم تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته تا به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تجاری در تاریخ آمریکا شناخته شود. همچنین جزو ۱۰ فیلم پرفروش در جهان نیز هست.

در قسمت جدید Scream ستارگان پیشین سری همچون نیو کمپل، کورتنی کاکس و دیوید آرکت بازی می‌کنند، و جدیدتری اثر این مجموعه پس از اکران Scream 4 در سال ۲۰۱۱ به حساب می‌آید. دو روز پیش نیز خبر رسید اسکین و کلاه شخصیت Ghostface از این سری برای بازی محبوب Among Us عرضه خواهند شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *