به گفته شرکت Supermarché سازنده سریال Catfish، یک اقتباس لایو اکشن از مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک Mega Man به نتفلیکس خواهد آمد.

لایو اکشن فیلم Mega Man در راه نتفلیکس

به گفته شرکت Supermarché سازنده سریال Catfish، یک اقتباس لایو اکشن از مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک Mega Man به نتفلیکس خواهد آمد. تا لحظه نگارش این خبر، سرویس استریم نتفلیکس هنوز این پروژه را تایید یا تکذیب نکرده است. اما به واسطه‌ یک به‌روزرسانی جامع در وب‌سایت Supermarché، مشخص شد که «پروژ‌های در دست ساخت این شرکت شامل اقتباسی از سری Mega Man ساخته شرکت بازی‌سازی کپکام برای شرکت‌های Chernin Entertainment و نتفلیکس است که آن‌ها نویسندگی و کارگردانی اثر را بر عهده داشتند». مشخص نیست که آیا این پروژه به فیلم لایو اکشن Mega Man که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، مربوط می‌شود یا با پروژه جدیدی مواجه هستیم. سایت IGN سال گذشته تایید کرد هنوز این اقتباس سینمایی که توسط آریل شولمن و هنری جوست کارگردانی می‌شود، در دست ساخت قرار دارد.

شبکه نتفلیکس در سال‌های اخیر اقتباس‌های فراوانی از بازی‌های ویدئویی و انیمه‌ها انجام داده است که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به آثار اقتباسی همچون کسلوانیا (Castlevania)، ویچر (The Witcher) و لیگ آو لجندز (League of Legends) اشاره کرد. بنابراین دور از ذهن نیست که این شبکه بخواهد از «بمب افکن آبی رنگ» کپکام در فهرست آثار پخش خود استقبال کند. در همین راستا، چندی پیش اعلام شده بود که یک سریال تلویزیونی از کرم خاکی جیم (Earthworm Jim) در دست ساخت قرار دارد. با این حال همچون پروژه Mega Man، تاکنون هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با داستان یا بازیگران آن منتشر نشده است.

 

به گفته شرکت Supermarché سازنده سریال Catfish، یک اقتباس لایو اکشن از مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک Mega Man به نتفلیکس خواهد آمد.

 

البته غول استریم دنیا اخیرا نشان داده که اگر یک اقتباس لایو اکشن از بازی‌ها یا انیمه‌ها سودآور نباشد، به سرعت این آثار را صرف نظر از میزان محبوبیت آن‌ها در بین طرفداران، کنسل می‌کند. هفته گذشته سایت هالیوود ریپورتر خبر داد که کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) پس از پخش تنها یک فصل کنسل شده است. لایو اکشن این عنوان بر اساس نقد ۲۸ منتقد به امتیاز ضعیف ۴۷ در وب سایت متاکریتیک و به امتیاز ۴۶ در راتن تومیتوز دست پیدا کرد.

باید به این موضوع اشاره کرد که نتفلیکس مانند بسیاری از سریال‌های اصلی خود، بازاریابی و تبلیغات گسترده‌ای برای Cowboy Bebop داشت. تا قبل از شروع پخش رسمی سریال، تصاویر و ویدیوهای بسیار زیادی از آن منتشر می‌شد تا بینندگان را برای آن آماده کند اما به‌نظر می‌رسد پروژه این سرویس استریم محبوب کاملا شکست خورده است. نکته عجیب اینجا بود که با وجود نظرات ثبت شده بسیار بد نسبت به دیالوگ‌های سریال، Cowboy Bebop در رتبه نهم فهرست ۱۰ سریال برتر جهانی نتفلیکس قرار گرفته بود.

از طرف دیگر فصل دوم سریال The Witcher جمعه هفته جاری پخش می‌شود که با پخش فصل اول به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد و حتی باعث فروش چندین برابری بازی The Witcher 3 Wild Hunt شده بود. ناگفته نماند که اقتباس لایو اکشن انیمه محبوب One Piece نیز در راه است که با اتفاقات پیش آمده برای کابوی بیباپ، طرفداران انیمه احتمال می‌دهند یک فاجعه دیگر در راه باشد. از این اثر تا به امروز ۱۰۲۴ جلد مانگا و بیش از ۹۵۰ قسمت انیمه منتشر شده. اولین قسمت وان پیس در سال ۱۹۹۹ یعنی ۲۲ سال پیش پخش شد و در حال حاضر، تنها انیمه از میان انیمه‌های قدیمی است که هنوز پخش آن به پایان نرسیده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *