مایکروسافت و رونمایی از کنترلرهای جدید

مایکروسافت و رونمایی از کنترلرهای جدید

پس از اعلام ماه گذشته هدست بی سیم Xbox ، تیم برای یک نسخه مهم دیگر بازگشته است. تیم Xbox به مجموعه مجموعه کنترلرهای بی سیم Xbox خود ادامه می دهد. معرفی دو کنترل کننده جدید با طراحی به روز شده – نسخه الکتریکی ولتاژ و Daystrike Camo ویژه.

کنترل کننده ولتاژ الکتریکی از انرژی و ارتعاش الهام گرفته شده است ، که اغلب در لباس های ورزشی و طراحی کفش های کتانی دیده می شود. با جدیدترین رنگ خود به کنترلر بی سیم Xbox ، بر اساس موضوعات قابل توجه رنگی Shock Blue و Pulse Red که قبلاً منتشر شده بود ، بنا شده است. الکتریک ولت با رزین پر انرژی و زرد خود درجه یک را بالا می برد.

رنگ زرد جدید با دید بالا تضاد در برابر ماده سیاه ترکیبی D-pad و دکمه های کنترل را ایجاد می کند. علاوه بر این ، ضربه گیرها ، محرک ها و قاب پشتی دارای یک کنترل بافت برای افزایش کنترل در هنگام بازی هستند. دومین کنترلر بی سیم Xbox اعلام شده Daystrike Camo Special Edition است. این سومین نسخه از سری Camo است که از کنترلرهای Night Ops و Arctic Camo Special Edition دنبال می شود. این همچنین اولین رنگ کامو در کنترل کننده های آخرین نسل است.

برای جدیدترین رنگ Camo ، قرمزهای عمیق را در مقابل رنگ های خاکستری و سیاه ارائه می دهد. Daystrike Camo حال و هوای لباس خیابانی را به کف دست شما می آورد. این مدل همچنین محرک ها و ضربه گیرهای مشابه بافت را به همراه یک پد هیبریدی ارائه می دهد.

مایکروسافت علاوه بر کنترلرهای بی سیم Xbox جدید ، موارد دیگری را نیز به مجموعه Xbox Icon Collection اعلام کرده است. این موارد جدید الهام گرفته از کنترل کننده های الکتریک ولت و Daystrike Camo است. این لباس از مواد برتر ساخته شده است و برای بازی بازان طراحی شده است تا در راحتی و سبک بازی کنند. هر یک از اقلام محدوده پوشاک در اندازه های تک جنسیت موجود است. این محصولات پس از انتشار به مقدار محدود در دسترس خواهند بود.

با انتشار کنترلرهای Electric Volt و Daystrike Camo Special Edition ، مایکروسافت برای اولین بار رزین های بازیافتی پس از مصرف را در خود جای داده است. معنی این امر این است که رزین های مورد استفاده در کنترل کننده ها از مواد بازیافتی ساخته شده اند. این شامل موادی مانند پوشش چراغ های جلو اتومبیل ، کوزه های پلاستیکی آب و سی دی های دور انداخته می شود. علی رغم اینکه از مواد بازیافتی ایجاد شده است ، اما در کیفیت هیچ مصالحه ای وجود ندارد. این تیم برای اطمینان از دوام و عملکرد آزمایش دقیق را برای مواد و دستگاه ها انجام داده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *