مایکل متیوز فیلم Merlin را در دست ساخت دارد

مایکل متیوز فیلم Merlin را در دست ساخت دارد

به گزارش سایت ددلاین فیلم “Merlin” به کارگردانی مایکل متیوز برای استودیو دیزنی در دست ساخت است. در ابتدا قرار بود ریدلی اسکات (آخرین دوئل) این فیلم را کارگردانی کند، اما به دلیل مشغله زیاد از هدایت این صرف نظر کرد. به گفته منابع خبری این فیلم هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد.

گیل نتر تهیه‌کنندگی و کریس وایتز نویسندگی این پروژه را بر عهد دارند. این فیلم اقتباسی از مجموعه رمانی به همین نام از تی. ای. بارون است و همانطور که از عنوانش مشخص است روایتگر داستان مرلین جوان؛ مرشد و جادوگر شاه آرتور است.

 

مایکل متیوز فیلم Merlin را در دست ساخت دارد

 

با اینکه فیلم‌های زیادی درباره افسانه شاه آرتور ساخته شده، تنها اثر برجسته‌ای که با محوریت شخصیت مرلین ساخته شده، سریال محدود “مرلین” با بازی سم نیل از شبکه ان‌بی‌سی است. از ساخته‌های جدید مایکل متیوز می‌توان به فیلم عشق و هیولاها با بازی دیلان اوبراین و جسیکا هنویک اشاره کرد که توسط استودیو پارامونت و ۲۱ لپس تهیه و توزیع شده است. این فلیم در پاییز سال ۲۰۲۰ به صورت ویدئو هنگام درخواست و در آپریل سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شد. اولین فیلم بلند متیوز یک وسترن اسپاگتی و آفریقایی به نام “پنج انگشت برای مارسی” بود که در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. شان دراموند نویسندگی این فیلم را بر عهده داشت.

تاریخ اکران و زمان فیلم‌برداری فیلم “Merlin” هنوز مشخص نشده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *