مخاطبان Mare Of Easttown از قسمت آخر این سریال در HBO Max به شدت استقبال کردند

پنج‌شنبه 13 خرداد , 1400

اپیزود نهایی سریال جنایی Mare of Easttown با حضور کیت وینسلت، به پربیننده‌ترین قسمت یک سریال در طول دوران فعالیت شبکه استریمینگ HBO Max تبدیل شد.

مخاطبان Mare Of Easttown از قسمت آخر این سریال در HBO Max به شدت استقبال کردند

قسمت آخر مینی سریال Mare of Easttown در آخر هفته‌ی گذشته، با ۴ میلیون بازدید ازطریق شبکه HBO و سرویس استریمینگ HBO Max، رکورد تعداد بیننده‌ی سرویس اشتراکی WarnerMedia را به خود اختصاص داده است. نزدیک به سه میلیون بازدید از این تعداد فقط در شب یکشنبه به ثبت رسیده است. براساس گزارش شبکه HBO، عملکرد مینی سریال درام و جنایی برد اینگلزبای در ۲۴ ساعت نخستی که از زمان پخش آن گذشته، بالاتر از سریال معمایی و روانشناختی The Undoing و همچنین سریال کمدی The Flight Attendant با بازی کیلی کوکو قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر این، سریال Mare of Easttown به همراه The Undoing تنها آثار تاریخ شبکه HBO هستند که به‌صورت پیوسته، هفته به هفته به تعداد مخاطبان آن‌ها افزوده می‌شود. باتوجه به پخش تکرار تلویزیونی و همچنین افزایش تعداد بازدیدهای دیجیتالی این دو سریال، انتظار می‌رود که روند رو به رشد آن‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

در سریال Mare of Easttown، کیت وینسلت در شهری کوچک در ایالت پنسلوانیا، نقش کارآگاهی را ایفا می‌کند که مأمور رسیدگی به قتلی محلی است و زندگی شخصی چندان آرامی هم ندارد. برد اینگلزبای خالق سریال محدود Mare of Easttown و همچنین شورارنر این سریال است و کرگ زوبل نیز مسئولیت کارگردانی تمام قسمت‌های آن را برعهده دارد.

جولیان نیکلسون، جین اسمارت، آنگوری رایس، ایوان پیترز، گای پیرس، دیوید دنمن، جو تیپت، کیلی اسپینی، جان داگلاس تامسون، پاتریک مورنی، جیمز مک‌آردل، سوزی بیکان و نیل هاف از دیگر بازیگرانی هستند که درکنار کیت وینسلت، هنرپیشه و خواننده اهل انگلستان و برندهٔ جایزه اسکار، جایزه اِمی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی و یکی از محبوب‌ترین هنرپیشگان سینمای هالیوود، نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *