اتمام ساخت بازی It Takes Two

مراحل تولید بازی It Takes Two به اتمام رسید

این طور که به گوش می رسد مراحل تولید بازی It Takes Two  به پایان رسیده است. استودیوی Hazelight توسط فردی به نام جوزف فارس تاسیس شده است.  خوب است بدانید که جوزف فارس کارگردان بازی It Takes Two  نیز می باشد. فارس در توییتر خود تایید کرده که مراحل ساخت بازی کوآپ It Takes Two به پایان رسیده و به اصطلاح بازی گلد شده است. به عبارتی دیگر اگر از این به بعد به هر دلیلی تغییراتی روی بازی اعمال شود، احتمالا به‌صورت آپدیت روز انتشار یا پچ‌هایی پس از عرضه منتشر خواهند شد.

اتمام ساخت بازی It Takes Two

از دیگر بازی‌های ساخته‌ی استودیوی Hazelight و جوزف فارس می‌توان به بازی محبوب A Way Out اشاره کرد. بازی It Takes Two هم مانند A Way Out یک بازی کوآپ و با محوریت همکاری است. در این بازی کاربران کنترل شخصیت‌هایی به‌نام‌های کدی (Cody) و می (May) را در اختیار می‌گیرند. این بازی روایتگر داستان جدایی کدی و می است که ناگهان به عروسک تبدیل می‌شوند و باید مشکلات خود را با یکدیگر حل کنند.

طبق صحبت‌های فارس تجربه‌ی بازی It Takes Two بین ۱۴ تا ۱۵ ساعت طول خواهد کشید و تنوع بسیار زیادی را در زمینه‌ی مکانیک گیم‌پلی و مینی‌گیم‌ها برای مخاطبان به‌ ارمغان می‌آورد. قرار است این بازی در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه شود. همچنین جوزف فارس اخیرا گفته بود که احتمالا عرضه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ امکان‌پذیر نباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *