خبر خوش برای طرفداران مارول: تام هالند در فیلم Spider-Man 4 بازمی‌گردد!

شنبه 8 اردیبهشت , 1403

تام هالند، ستاره محبوب دنیای سینمایی مارول، در مصاحبه‌ای جدید خبر از ساخت فیلم Spider-Man 4 و بازگشت خود به این نقش را داد. این خبر که طرفداران مرد عنکبوتی مدت‌ها منتظر آن بودند، بار دیگر شور و هیجان را به دنیای این ابرقهرمان محبوب بازگرداند.

اما به نظر می‌رسد ساخت این فیلم چالش‌های جدیدی را نیز به همراه دارد. چرا که دنباله کردن داستان مرد عنکبوتی پس از اتفاقات فیلم Spider-Man: No Way Home کار آسانی نیست و به گفته هالند، مسئولان مارول و سونی در تلاش هستند تا داستانی درخور و جدید برای این شخصیت خلق کنند.

هالند در این مصاحبه که در حاشیه جشنواره فیلم شنی بین‌المللی برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ددلاین مبنی بر بازگشتش به نقش مرد عنکبوتی، گفت:

«من مدیون این نقش هستم و دوست دارم دوباره آن را بازی کنم.»

با این حال، او اذعان کرد که ساخت دنباله Spider-Man 4 به همین سادگی‌ها هم نیست و باید داستانی درخور و جدید برای این شخصیت خلق شود:

«ما بهترین‌ها را در حال کار روی داستان و فیلمنامه فیلم داریم. قسمت سوم بسیار ویژه بود، اما برای ساخت قسمت چهارم باید مطمئن شویم که کار درستی را انجام می‌دهیم تا میراثی که ساختیم حفظ شود. این برای اولین‌بار است که از همان ابتدا بخشی از تیم خلاقیت پروژه هستم. اکنون تنها مشاهده می‌کنم و یاد می‌گیرم و این بسیار برای من سرگرم کننده است. همان‌طور که گفتم همه دوست دارند این فیلم ساخته شود، اما اول از همه می‌خواهیم مطمئن شویم که زیاده‌روی یا کاری تکراری نمی‌کنیم.»

اگرچه هالند در مورد بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به دنیای مرد عنکبوتی در این فیلم سکوت اختیار کرد، اما صحبت‌های او نشان می‌دهد که فیلم Spider-Man 4 قرار است مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و بیشتر بر روی جنبه‌های دیگر شخصیت مرد عنکبوتی تمرکز خواهد داشت.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از جمله تاریخ اکران، نویسندگان و کارگردان این فیلم در دسترس نیست. با این حال، شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت‌های دردویل و کینگ‌پین در این فیلم به گوش می‌رسد که می‌تواند خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران دنیای مارول باشد.

بدون شک، خبر ساخت Spider-Man 4 یکی از مهم‌ترین اخبار دنیای سینما در سال‌های اخیر است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این فیلم و ماجراجویی‌های جدید مرد عنکبوتی هستند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *