مشخص شدن زمان پخش فصل سوم سریال The Boys

مشخص شدن زمان پخش فصل سوم سریال The Boys

فصل سوم The Boys با پخش سه قسمت در روز سوم ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) آغاز می‌شود و پس از آن به صورت هفتگی به کار خود ادامه می‌دهد. شب گذشته سایت Deadline گزارش کرد که فصل سوم The Boys از روز ۱۳ خرداد با پخش سه قسمت جدید آغاز خواهد شد و پس از آن قسمت‌های جدید به صورت هفتگی در روزهای جمعه پخش خواهد شد و آخرین قسمت از این فصل نیز در روز هشتم جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر) به نمایش در خواهد آمد.

فصل سوم سریال تنها محتوای جدیدی نیست که امسال از دنیای The Boys عرضه خواهد شد. چندی پیش در ماه دسامبر آمازون با خبری غافلگیرکننده‌ از انیمیشن The Boys: Diabolical رونمایی کرد که به سبک آنتولوژی در هشت قسمت منتشر خواهد شد. در این سریال انیمیشینی که در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید، شاهد حضور صداپیشگانی همچون آوکوافینا، گرث انیس، الیوت گلیزر، ایلانا گلیزر، ایون گلدبرگ، سث روگن، سایمون راکیوپا، جاستین رویلند، بن بایوث، اندی سمبرگ و آیشا تایلر خواهیم بود.

 

مشخص شدن زمان پخش فصل سوم سریال The Boys

 

آمازون همچنین مهر ماه خبر داد که ساخت سریال اسیپن‌آف The Boys را آغاز کرده که داستان آن روی ابر قهرمانان جوان و زندگی آن‌ها در کالج تمرکز دارد. کنترل این کالج برعهده کمپانی Vought قرار دارد و در آنجا شرایط فیزیکی، روحی و روانی این ابر قهرمانان نوجوان به آزمایش گذاشته خواهد شد. این سریال که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده، ترکیبی از زندگی دانشجویی، سری فیلم‌های Hunger Games و قلب، طنز و شور سریال The Boys خواهد بود. میشل فازکاس (Michele Fazekas) و تارا باترز (Tara Butters) دو شورانر سریال خواهند بود.

سریال Boys از روی کتاب‌های مصور گارت انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) اقتباس شده است. داستان The Boys‌درباره گروهی آنتی هیرو است که تلاش دارد گروه متشکل از ابرقهرمانان فاسد را از بین ببرند. البته این گروه خبیث تنها نیست و یک کمپانی بزرگ و ترسناک به نام Vought International پشت آن‌ها قرار دارد. بازیگران تحسین‌شده‌ای چون کارل اربن (Karl Urban)، جک کواید (Jack Quaid)، آنتونی استار، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، چیس کرافورد (Chace Crawford) و کارن فوکوهارا در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *