معرفی اکشن فیگور های مرد مورچه ای و زنبور توسط کمپانی هزبرو

هزبرو اولین سری از اکشن فیگورهای فیلم مرد مورچه ای و زنبور را معرفی کرد. آخرین فیلم برنامه ریزی شده مارول برای اکران در سال ۲۰۱۸ مرد مورچه ای و زنبور است. اتفاقات فیلم دنباله ای بر فیلم اول این شخصیت که در سال ۲۰۱۵ اکران شد میباشد. زمان بندی آن پس از فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” میباشد. حالا با توجه به نزدیک شدن آن به زمان اکران کمپانی هزبرو اکشن فیگورهای جالبی را برای عرضه آماده کرده که میتواند برای طرفداران مرد مورچه ای جذاب باشد.

اکشن فیگورهای سری هزبرو شامل فیگورهای ۱۲ اینچی مرد مورچه ای و زنبور است.در این لاین تولید ، ماسک هر دو شخصیت اصلی مناسب برای مراسم هایی مثل کمیک کان نیز عرضه میشود. همچنین فیگور سایز کوچک مرد مورچه ای نیز به همراه فیگور ۱۲ اینچی آن عرضه خواهد شد که در کنار هم جلوه خاصی دارند. این چند سال ، سالهای شلوغی برای استدیو مارول بوده که همراه آن کمپانی های ترد پارتی تولید لوازم ابر قهرمانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. تجربه ثابت کرده طرفداران ابر قهرمانان بیش از فیلم به لوازم عرضه شده مثل فیگور ، زیور آلات ، اشیا کلکسیونی و غیره علاقه نشان میدهند.

مرد مورچه ای بر خلاف انتظر بسیاری از منتقدین و حتی خود طرفداران ،فیلم قابل قبولی نشان داد. همین امر باعث شد تا پس از اکران فیلم تعداد طرفداران این شخصیت رشد قابل افزایشی داشته باشد. همچنین حضور او در فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” این محبوبیت را دو چندان کرد. به طوری که برند مرد مورچه ای کاملا دچار تحول شد. هزبرو با توجه به همین محبوبیت ، لاین اختصاصی تولید اکشن فیگورهای این فیلم پیش رو را راه اندازی کرد. این فیگور ها به زودی برای فروش عمومی در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *