منتقدان عملکرد دی کاپریو در فیلم Don’t Look Up را ضعیف دانستند

منتقدان عملکرد دی کاپریو در فیلم Don’t Look Up را ضعیف دانستند

فیلم Don’t Look Up با بازی «لئوناردو دی کاپریو» کم امتیازترین فیلم این بازیگر محبوب در یک دهه اخیر است. لئوناردو دی کاپریو یکی از بازیگرانی محسوب می‌شود که حضور او، باعث تضمین کیفیت فیلم می‌شود. Once Upon A Time in Hollywood، The Wolf of Wall Street، Inception و The Departed تنها بخشی از فیلم‌هایی هستند که او در آن‌ها حضور پیدا کرده و مورد پسند طرفداران بوده‌اند. این بازیگر همچنین در سال ۲۰۱۶ سرانجام موفق شد با حضور در فیلم The Revenant به جایزه اسکار «بهترین بازیگر مرد» دست پیدا کند.

در زمان نوشتن این خبر، فیلم جدید «آدام مک‌کی» در راتن تومیتوز پس از ۲۲۸ بررسی ثبت شده به امتیاز ۵۵ درصد دست پیدا کرده است. با این وجود پس از فیلم The Great Gatsby در سال ۲۰۱۳ که امتیاز ۴۸ درصد را کسب کرد، اکنون Don’t Look Up پایین‌ترین نمره در بین فیلم‌های دی‌کاپریو را دارد.

 

منتقدان عملکرد دی کاپریو در فیلم Don’t Look Up را ضعیف دانستند

 

در فاصله بین این دو نیز فیلم‌های The Wolf of Wall Street با امتیاز ۷۹ درصد، The Revenant با امتیاز ۷۸ درصد و Once Upon A Time in Hollywood با امتیاز ۸۵ درصد حضور دارند. همچنین سه فیلم موفق او در این وب‌سایت Catch Me if You Can و The Departed و What’s Eating Gilbert Grape هستند که به ترتیب امتیاز‌های ۹۶ درصد و ۹۰ درصد (دو عنوان آخر) را کسب کرده‌اند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *