مگان فاکس به دنیای مارول یا دی سی می آید

یکشنبه 13 تیر , 1400

مگان فاکس در یک مصاحبه جدید نسبت به بازیگری در فیلم‌های کمیک بوکی مارول و یا دی‌سی ابراز علاقه کرد.

مگان فاکس به دنیای مارول یا دی سی می آید

این بازیگر ۳۵ ساله چند سالیست که رابطه خوبی با هالیوود نداشته و نام‌های خاص زیادی هم وارد کارنامه هنری او نشده‌اند. به غیر از بازیگری در سریال New Girl و فیلم ناموفقی از جیمز فرانکو با نام Zeroville از جمله پروژه‌هایی بودند که مگان فاکس در سال‌های گذشته در آن‌ها حضور داشته است. اما به تازگی او سعی کرده که با گرفتن نقش‌های متفاوت در بازیگری پیشرفت کند.

فاکس که حالا وارد سومین دهه بازیگری خود شده، در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست گفت که می‌خواهد نقش‌هایی را بازی کند که در عین چالش برانگیز بودن، باحال و غیرعادی هم باشند. او همچنین گفت که دوست دارد وارد دنیای سینمایی مارول و دی‌سی هم بشود، چرا که از بچگی دوستدار کمیک بوک‌ها و رمان‌های تصویری بوده است.

فاکس اخیرا نقش اصلی فیلم ترسناک Till Death را بازی کرد که روز گذشته اکران شد و توانست نقدهای مثبتی دریافت کند. یکی از پروژه‌های آینده او هم فیلم کمدی تاریک Big Gold Brick است که شامل بازیگران دیگری همچون اسکار آیزاک و اندی گارسیا هم می‌شود. در صورتی که او بتواند در فیلم‌های مارول یا دی‌سی نقش دریافت کند، تجربه او در فرنچایزهایی همچون Transformers و Teenage Mutant Ninja Turtles قطعا به او کمک خواهد کرد.

منبع: washingtonpost

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *