فیلم Avengers: Endgame بالاترین میزان فروش در گیشه سینمای جهان را در اختیار دارد

فیلم سینمایی Avengers: Endgame بیش از ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس در سراسر جهان فروش داشته است.

بر اساس گزارش Box Office Mojo ، فیلم Avengers: Endgame در حال حاضر حدود ۲،۱۸۸ میلیارد دلار در سراسر جهان کسب درآمد داشته است. درآمد داخلی این فیلم در ایالات متحده آمریکا در حدود ۶۱۹.۶ میلیون دلار و درآمد بین المللی آن بیش از ۱.۵ میلیارد دلار گزارش شده است.Endgame  رکورد سریعترین فیلم برای کسب درآمد ۲ میلیارد دلار فقط ۱۰ روز را در اختیار دارد.

تنها چهار فیلم دیگر غیر از Endgame وجود دارند که توانستند در ۱۰ روز بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد کسب کنند. این فیلم ها، به ترتیب رتبه بندی آنها، “آواتار”، “تایتانیک”، “جنگ ستارگان: نیروهای بیدار” و “انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت” هستند. فیلم Avengers: Endgame در این لیست بین آواتار و تایتانیک قرار گرفته است، که در واقع دومین فیلم با بالاترین درآمد محسوب می‌شود. در میان فیلم‌های ابرقهرمانی نیز، Endgame در حال حاضر فیلمی با بیشترین میزان درآمد برآورد شده است و از فیلم Infinity War که درآمدش در حدود ۲،۰۴۸ میلیارد دلار بوده است نیز پیشی گرفته است.

فیلم انتقامجویان بازی نهایی

فروش Endgame در باکس آفیس به چه مقداری می‌رسد؟

در حال حاضر، هیچ پیش بینی قطعی وجود ندارد که برای فیلم Endgame در باکس آفیس چه اتفاقی قرار است بیوفتد، اما برخی تحلیل گران پیش بینی کرده اند که Endgame حتی ممکن است فیلم “Avatar” را پشت سر بگذارد و از آن جلو بزند. فیلم Avatar ساخته جیمز کامرون در سال ۲۰۰۹ توانست بیش از ۲،۷ میلیارد دلار را در گیشه جهانی به دست آورد که تاکنون هیچ فیلمی نتوانسته است رکورد آن را بزند. با این حال، همه چیز می تواند تغییر کند، میزان فروش فیلم‌ها در باکس آفیس نوسان دارد و می‌تواند هفته به هفته تغییر کند.

میزان فروش endgame

Avengers: Endgame

فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame به کارگردانی جو و آنتونی روسو هم اکنون در حال اکران بر پرده سینماهای جهان است. ستارگانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند شامل رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنین، کریس ایوانز در نقش کاپیتان امریکا، مارک روفالو در نقش بروس بنر، کریس همسورث در نقش تور، اسکارلت یوهانسون در نقش بلک ویدو، جرمی رنر در نقش هاوکی، بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، پل رادو در نقش مرد مورچه‌ای، دون چادل در نقش ماشین جنگی، کارن گیلان در نقش نبولا، دانایی گوریرا در نقش Okoye و برادلی کوپر در نقش راکت هستند. همچنین در این فیلم نسب وونگ در نقش وانگ، تسا تامپسون در نقش Valkyrie و Josh Brolin در نقش Thanos به ایفای نقش پرداخته اند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *