ناراضیتی کارگردان Wonder Woman 1984 از اکران آن

یکشنبه 14 شهریور , 1400

پاندمی ویروس کرونا باعث تغییرات اساسی در صنعت سینما شده و اکنون پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman، به صحبت در این زمینه پرداخته است.

ناراضیتی کارگردان Wonder Woman 1984 از اکران آن

قرنطینه‌‌ها و تعطیلی سینماها باعث شده که استودیو تصمیم بگیرند فیلم‌های خود از همان روز اول در پلتفرم‌های استریمینگ پخش کنند. جنکینز در جدیدترین مصاحبه خود گفت که اکران فیلم Wonder Woman 1984 در سرویس HBO Max، تصمیم خیلی خیلی سختی بود. او باور دار که پخش فیلمش در سرویس HBO Max بسیار مضر بوده و با انتقاد از چنین آثاری، آن‌ها را فیلم‌های تقلبی می‌داند. او در CinemaCon گفت:

من در حال بررسی یک واقعیت بودم، اینکه ما نمی‌دانیم چه زمانی این بیماری همه گیر به روشی که ما امیدوار بودیم کنترل می‌شود. این بهترین انتخاب از بین مجموعه گزینه‌های بسیار بدی بود که در آن زمان وجود داشتند. یک تجربه دلخراش که با ضرر زیادی برای فیلم همراه بود. من به نوعی می‌دانستم که ممکن است این اتفاق بیفتد.
جنگینز با وجود اینکه از اینکه توانسته فیلمش را در اختیار بینندگان قرار دهد خوشحال است، اما نمی‌‌خواهد ساخته‌های بعدیش نیز با چنین سرنوشتی روبه رو شوند. همچنین برادران وارنر قصد ندارد در سال ۲۰۲۲ سیاست اکران همزمان فیلم‌ها در HBO Max را ادامه دهد. این کمپانی در عوض فاصله ۹۰ روزه بین اکران سینمایی و پخش در پلتفرم‌های استریمینگ را به ۴۵ روز کاهش خواهد داد.

من طرفدار اکران همزمان نیستم و امیدوارم برای همیشه از آن دوری کنم. حقیقت این است که من برای صفحه نمایش بزرگ فیلم می‌سازم. من با افرادی که فیلم را برای بار دوم یا سوم با تلفن خود تماشا می‌کنند مشکلی ندارم، اما من برای آن تجربه فیلم نمی‌سازم.

من عاشق تجربه سینمایی هستم و نمی‌فهمم چرا ما در حال دور انداختن آن برای ۷۰۰ سرویس استریم مختلف هستیم که جایی در بازار برای همه آن‌ها وجود ندارد. این منطقی نیست که استودیوهایی با صنایع میلیاردی فیلم‌ها را در سطل زباله بیندازند تا بتوانند با نتفلیکس رقابت کنند. این موضوع برای من دیوانه کننده است. تنها چیزی که من می‌گویم این است که یک استودیو باید تعهد بزرگی به تجربه کامل سینمایی داشته باشد و سپس در نتیجه آن، فیلمسازان به آنجا خواهند رفت.
متأسفم که این را می‌گویم ولی همه فیلم‌هایی که سرویس‌های استریمینگ پخش می‌شوند برای من شبیه فیلم‌های تقلبی هستند. من در مورد آن‌ها چیزی نمی‌شنوم، در مورد آن‌ها چیزی نمی‌خوانم. این الگویی برای ساخت فیلم‌های افسانه‌ای نیست.
البته کارگردان فیلم Wonder Woman با خود این پلتفرم‌ها مشکلی ندارد و برای یک سریال با نتفلیکس قرار امضا کرده است.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *