نام رسمی فیلم Venom 2 (ونوم ۲) اعلام شد و اکرانش هم تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد.

پنج‌شنبه 4 اردیبهشت , 1399

فیلم ونوم ۲ یا Venom 2 یکی از فیلم های جذاب دنیای مارول است که توسط شرکت سونی پیکچرز ساخته می‌شود و نام رسمی اش به تازگی اعلام شده است. این فیلم Venom: Let There Be Carnage – ونوم: بگذارید کارنیج بیاید نام دارد و اکرانش موکول به سال ۲۰۲۱ شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شرکت سونی پیکچرز اکران فیلم Venom 2 را عقب انداخته است و نام رسمی آن را هم اعلام کرده است. بیایید ببنیم تاریخ جدید برای اکران چه زمانی است و نام این فیلم چه می‌تواند باشد؟

عقب افتادن اکران فیلم Venom 2

 فیلم ونوم ۲ جذاب دنیای مارول قرار بود ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود اما حالا سونی پیکچرز خبر از اکران آن در تابستان سال ۲۰۲۱ (۲۵ ژوئن یا ۴ تیر ۱۴۰۰) داده است. تاریخی که قرار بود فیلم بتمن (The Batman) در آن اکران شود ولی این فیلم هم اکرانش رفت برای تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) و این تاریخ برای ونوم ۲ خالی شد! همانطور که می‌دانید ونوم ۲ هم یکی از فیلم‌هایی بود که کارهای ساختنش به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شد و این فیلم، یکی از چند فیلم شرکت سونی است که این بلا سرش آمده است. از دیگر فیلم‌های شرکت سونی که اکران‌شان عقب افتاده می‌توان فیلم Morbius (موربیوس)، فیلم Uncharted (آنچارتد) و فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: افترلایف) را نام برد. دو فیلم اول قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود و حالا تاریخ اکران‌شان در سال ۲۰۲۱ افتاده است.

نام این فیلم اکشن تخیلی قرار است Venom: Let There Be Carnage به معنی ونوم: بگذارید کارنیج بیاید باشد. این اسم اشاره‌ای به حضور شخصیت کارنیج در این فیلم کرده است. بازیگرانی که در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام هستند. کارگردانی این فیلم  هم بر عهده اندی سرکیس است. کسی که کارگردانی آثار درخشانی چون Mowgli: Legend of The Jungle ب(موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش) را در کارنامه‌اش دارد. نوشتن فیلم‌نامه هم بر عهده کلی مارسل است. شما درباره نام فیلم ونوم ۲ چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان چه داستانی قرار است حول شخصیت کارنیج پیش بیاید؟

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۲ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *