نتفلیکس به دنباله داشتن سریال Squid Game اشاره کرد

نتفلیکس به دنباله داشتن سریال Squid Game اشاره کرد

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس طی جلسه مالی که با استریمر‌ها داشت، درباره سریال Squid Game (بازی مرکب) صحبت کرد و گفت: «جهان بازی مرکب تازه آغاز شده است.» وی همچنین بار دیگر بر ساخته شدن فصل دوم این سریال کره‌ای تاکید کرده است.

درحالی که پیش از این هم هوانگ دونگ-هیوک، خالق سریال Squid Game از ساخت فصل دوم آن خبر داده بود، اما اکنون نتفلیکس برای اولین بار و به صورت رسمی ساخت فصل بعدی آن را تایید کرده است. این سریال کره‌ای جزو پرطرفدارترین سریال‌های نتفلیکس است که تاکنون بیش از ۱.۶ میلیارد ساعت تماشا شده.

 

 

نتفلیکس به دنباله داشتن سریال Squid Game اشاره کرد

 

سریال بازی مرکب در ۲۸ روز نخست پخش در نتفلیکس حدود ۱۴۲ میلیون بیننده داشت که به نوعی رکورد تمامی فیلم‌ها و سریال‌های پیشین نتفلکیس را شکسته است. رکورددار قبلی فیلم Extraction (با بازی کریس همسورث) بود که در ماه اول ۹۹ میلیون بیننده داشت. تنها سریالی که تاکنون توانسته به آمار سریال Squid Game نزدیک شود، بریجرتون با ۸۲ میلیون بیننده بوده.

فصل نخست بازی مرکب از ۹ اپیزود تشکیل شده و گروهی از افراد را که مشکلات مالی سنگینی دارند دنبال می‌کند. این افراد برای شرکت در یک مسابقه عجیب با یک جایزه نقدی هنگفت دعوت می‌شوند. آن‌ها باید در یک سری بازی‌های سنتی، اما مرگبار – با جایزه ۴۵.۶ میلیارد وون (معادل ۳۸ میلیون دلار) جان خود را به خطر بیندازند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *