نتفلیکس و تایید ورود به صنعت گیم

چهارشنبه 30 تیر , 1400

طبق اطلاعات منتشر شده در گزارش مالی نتفلیکس، این شرکت پیش‌گام در سینما و تلویزیون به‌صورت رسمی با تمرکز روی بازی‌های موبایل، حضور خود در صنعت بازی‌های ویدیویی را تایید کرد.

نتفلیکس و تایید ورود به صنعت گیم

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی اطلاعاتی درخصوص حضور نتفلیکس در حوزه بازی‌های ویدیویی مطرح شده است؛ مسئله‌ای که درصورت وقوع باعث می‌شود این شرکت پیش‌گام در سینما و تلویزیون همچون گوگل، آمازون و اپل به استریم بازی‌های ویدیویی روی آورد.

حال به‌نظر می‌رسد این شایعات قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرند؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، نتفلیکس با انتشار گزارش مالی اخیر خود به‌صورت رسمی ورود خود به استریم بازی‌های ویدیویی را تایید کرد. با استناد به اطلاعات منتشر شده، در ابتدا تمرکز اصلی این شرکت تنها روی بازی ویدیویی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios است. تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که آیا در آینده می‌توان شاهد ردپای شرکت نتفلیکس در آثار کنسول‌های بازی و پی سی باشیم یا خیر.

خوشبختانه مشترکین سرویس‌های فعلی نتفلیکس برای تجربه بازی‌های این شرکت لازم به خرید سرویس جدیدی نخواهند بود و این قابلیت در سرویس‌های استریم فیلم و سریال ادغام خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا نتفلیکس در سر دارد که با اقتباس از فیلم‌ها و سریال‌های انحصاری خود بازی ویدیویی عرضه کند یا باید منتظر آثار کاملا جدید باشیم؟

منبع: گیمینگ بولت

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *