نیک آفرمن در سریال The Last of Us حضور دارد

نیک آفرمن در سریال The Last of Us حضور دارد

ناتی داگ به صورت رسمی تایید کرد که نیک آفرمن به لیست بازیگران سریال The Last of Us اضافه شده و نقش بیل را ایفا خواهد کرد. تولید سریال The Last of Us از HBO همچنان ادامه دارد و همچنان عکس‌ها و ویدیوهای جدیدی از محل فیلمبرداری آن توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی فاش می‌شود. در چند روز گذشته شایعاتی منتشر شده بود که نیک آفرمن بازیگری که بیشتر به دلایل ایفای نقش‌های کمدی و سریال Parks and Recreation شناخته می‌شود به لیست بازیگران این سریال اضافه شده است.

اکنون طبق گزارش‌های منتشر شده و اعلامیه رسمی ناتی داگ، مشخص شد که آفرمن قرار است در این سریال مورد انتظار نقش بیل را ایفا کند. اخبار مربوط به حضور این بازیگر در سریال برای اولین بار توسط «ماری بارتلت» فاش شده بود که قرار است نقش «فرانک» را ایفا کند. بنابراین با توجه به اینکه بیل در اولین بازی The Last of Us شریک فرانک بوده، منطقی به نظر می‌رسد که این دو بازیگر در سکانس مشترکی با یکدیگر حضور داشته‌اند.

 

نیک آفرمن در سریال The Last of Us حضور دارد

 

ظاهرا بازیگر نقش بیل قبلا نیز انتخاب شده بود و قرار بود تا «کان اونیل» بازیگر سریال Chernobyl در این نقش حاضر شود. با این حال به نظر می‌رسد مشکلات برنامه‌ریزی باعث شد تا او از این پروژه کناره‌گیری کند و آفرمن جایگزین او شود.

همچنین به نظر می‌رسد شخصیت بیل در سریال The Last of Us نسبت به بازی آن با تفاوت‌هایی همراه باشد. در بازی، شاهد شخصیت فرانک نبودیم و در حالی که بیل به جوئل و الی کمک می‌کند تا یک ماشین پیدا کنند، هر سه نفر فرانک را در خانه‌ای متروکه به صورت حلق آویز شده پیدا می‌کنند. با این وجود به نظر می‌رسد، در سریال بیشتر شاهد این دو خواهیم بود.

از حمله بازیگران سریال مورد انتظار HBO می‌توان به پدرو پاسکال برای نقش جوئل، بلا رمزی در نقش الی، گابریل لونا در نقش تامی، آنا تورو در نقش تس و نیکو پارکر در نقش سارا اشاره کرد. فیلمبرداری آن نیز همچنان در حال انجام است و تاریخ رسمی پخش آن هنوز مشخص نشده و به نظر می‌رسد زمانی در سال ۲۰۲۲ میزبان طرفداران خواهد بود.

در تابستان عنوان شده بود که نیل دراکمن کارگردان بازی The Last of Us یکی از قسمت‌های سریال را نیز کارگردانی خواهد کرد. در همین رابطه، ماه گذشته مشخص شد که کار او با فیلمبرداری سریال به پایان رسیده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *