هم بازی شدن مت دیمون و رابرت داونی جونیور در فیلم جدید نولان

هم بازی شدن مت دیمون و رابرت داونی جونیور در فیلم جدید نولان

مت دیمون و رابرت داونی جونیور که بیشتر با نقش Iron Man شناخته می‌شود به فیلم آینده کریستوفر نولان یعنی Oppenheimer پیوستند. فیلم آینده نولان درباره «جی. رابرت اوپنهایمر» است؛ یکی از اعضای اصلی پروژه مخوفی که منجر به ساخت اولین بمب اتم شد. هم اکنون اخبار بسیار زیادی درباره این فیلم زندگی‌نامه‌ای شنیده می‌شود که هرچند بسیار زود است اما احتمالا یکی از گزینه‌های جایزه اسکار خواهد بود. همچنین زمانی که کریستوفر نولان، کارگردان محبوب سینما قرار است این فیلم را کارگردانی کند، معادلات کمی تغییر پیدا خواهد کرد.

 

هم بازی شدن مت دیمون و رابرت داونی جونیور در فیلم جدید نولان

 

تاکنون اعلام شد که کیلین مورفی بازیگری که بیشتر برای نقش توماس شلبی در سریال Peaky Blinders شناخته می‌شود قرار است نقش اصلی فیلم یعنی جی. رابرت اوپنهایمر را ایفا کند. علاوه بر این، امیلی بلانت همبازی او در فیلم A Quiet Place Part II قرار است نقش همسر او را ایفا کند. اکنون دو بازیگر مطرح دیگر هالیوود نیز به این پروژه اضافه شده‌اند.

طبق گزارش ددلاین، نقش آن‌ها در فیلم هنوز مشخص نشده است. همچنین در گزارش‌ها عنوان شده است که نولان نسخه‌هایی از فیلمنامه را فقط در دسترس خود قرار داده است تا جزئیات داستان آن فاش نشود. بنابراین رابرت داونی جونیور نیز مانند امیلی بلانت برای اولین بار با نولان همکاری خواهد کرد و مت دیمون قبلا در فیلم Interstaller با این کارگردان محبوب همکاری کرده است. مورفی نیز در فیلم Batman Begins به کارگردانی نولانی نقش Scarecrow یا مترسک، ویلن داستان را بازی کرده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *