هم بازی شدن مجدد جرج کلونی و برد پیت

هم بازی شدن مجدد جرج کلونی و برد پیت

برد پیت و جرج کلونی، دو ستاره مطرح هالییود در جدیدترین فیلم مهیج جان واتس؛ کارگردان فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” ایفای نقش خواهند کرد. این دو هنرپیشه مشهور علاوه بر بازی در این فیلم؛ تهیه‌کنندگی آن را از طریق استودیو‎‌‌های خود پلن‌ بی اینترتینمنت و اسموک‌هاوس پیکچرز، بر عهده خواهند داشت.

انتشار این خبر آتش رقابت تازه‌ای را بین شبکه‌های استریم هالیوود برای تصاحب امتیاز قانونی این فیلم شعله‌ور کرد. به گزارش سایت هالیوود ریپورتر، استودیوهای سونی، لاینزگیت، اپل و نتفلیکس همگی در حال رقابت برای خرید امتیاز این پروژه هستند. استودیو‌های آمازون، یونیورسال، ام جی ام، برادران وارنر و آناپورنا از دیگر رقیبان این مزایده هستند.

هم بازی شدن مجدد جرج کلونی و برد پیت

 

واتس علاوه بر کارگردانی؛ نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم مهیج را بر عهده دارد. اگرچه هنوز جزئیات جدیدی از این پروژه اعلام نشده اما انتظار می‌رود هزینه‌ی ساخت این فیلم بسیار بالا باشد. طبق گزارش منتشر شده کلونی و پیت هر کدام می‌توانند بیش از ۲۰ میلیون دلار برای بازی در این فیلم دریافت کنند. همچنین واتس برای کارگردانی این فیلم نیز احتمالاً دستمزد بالایی دریافت کند. اگر بازاریابی این فیلم مانند سومین فیلم مرد عنکبوتی موفق باشد، مطمئناً تماشاگران از دیدن پیت و کلونی در یک فیلم بسیار خوشحال خواهند شد.

منبع: hypebeast

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *