هنری کویل در یک فیلم کمدی عاشقانه حضور پیدا می کند

پنج‌شنبه 24 تیر , 1400

هنری کویل بعد از اعلام حضور در ریبوت فیلم Highlander و همچنین پروژه جدید و اکشن متیو وان، حالا در فیلم The Rosie Project نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

هنری کویل در یک فیلم کمدی عاشقانه حضور پیدا می کند

هنری کویل، هنرپیشه ۳۸ ساله‌ی انگلیسی بیشتر برای بازی در نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC و همچنین گرالت از ریوی در سریال The Witcher از شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود، در جدیدترین نقش سینمایی خود، به فیلم پروژه رُزی (The Rosie Project) پیوسته است. استیو فالک نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و مت توماک و مایکل کاستیگان نیز تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود.

ماجرای این فیلم، داستان یک استاد دانشگاه را روایت می‌کند که در تلاش برای پیدا کردن همسر مناسب خود ناموفق بوده است. او که برای یافتن نیمه گم شده‌ی خود تا آماده‌ کردن یک پرسشنامه‌ی دقیق هم پیش می‌رود، دراین‌میان با یک زن «غیرمتعارف» ملاقات می‌کند که با هیچ یک از «الزامات» مورد نظر او مطابقت ندارد؛ با‌این‌‌حال می‌تواند بهترین انتخاب برای شریک زندگی او باشد.

این فیلم کمدی و عاشقانه به‌نوعی یک کار متفاوت در فیلم‌های اخیر هنری کویل محسوب می‌شود که غالباً پروژه‌های اکشن و هم طیفی را تشکیل می‌دهند و می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای نمایش سطح بازیگری او باشد. کویل علاوه‌براین، برای فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم Enola Holmes از شبکه نتفلیکس آماده می‌شود که قرار است پاییز امسال آغاز شود. وی همچنین در فیلم جدید اکشن و جاسوسی Argyle به کارگردانی میتو وان، کارگردان فیلم‌های Kingsman نیز بازی خواهد کرد.

علاوه‌بر کویل، بازیگرانی همچون سم راکول، برایس دالاس هاوارد، برایان کرانستون، کاترین اوهارا، جان سینا، ساموئل ال جکسون و دوآ لیپا نیز در این فیلم حضور دارند. ستاره‌ی فیلم‌های Man of Steel، بتمن دربرابر سوپرمن و Justice League، در ریبوت مورد انتظار فیلم Highlander از استودیوی لاینزگیت نیز نقش خواهد داشت. او اخیراً فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher را بعد از رکوردشکنی فصل اول آن به پایان رسانده و در قسمت دوم Enola Holmes نیز مجدداً نقش شرلوک هولمز را درکنار میلی بابی براون، ستاره جوان این فیلم برعهده خواهد داشت.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *