وضعیت بازی ویل اسمیت در جوخه انتحاری ۲ مشخص شده است.

will smith

ویل اسمیت قرار بود در نقش Deadshot در فیلم جوخه انتحاری ۲ به کارگردانی جیمز گان بازی کند اما ظاهرا این همکاری متوقف شده است و این بازیگر بزرگ به این پروژه سینمایی باز نخواهد گشت.

منابع مطلعی می گویند که خروج ویل اسمیت از پروژه در نهایت منجر به درگیری هایی بین سازندگان این فیلم و ویل اسمیت شده است. البته خبرها حاکی از آن است که اسمیت و برادران وارنر به توافق دوستانه رسیدند تا راههایی برای برون رفت از این وضعیت بحرانی پیش روی خود قرار دهند تا هر دو طرف آسیب کمتری متحمل شوند.

در حالی که هیچ تصمیمی در مورد اینکه چه بازیگرانی از جوخه انتحاری یک دوباره در فیلم دوم بازی خواهند کرد، گرفته نشده است، ظاهرا این استودیو ترجیح می دهد ستاره های برجسته ای چون ویل اسمیت و مارگوت رابی را برای بازی در نقش‌های حساس این فیلم انتخاب کند. مارگارت رابی نقش هارلی کوینن را بازی کرده است. هارلی کوئین یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که اغلب با شخصیت ابرقهرمان بتمن مرتبط است. یک گزارش مرتبط از اوایل ماه اعلام کرد که طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که مارگوت رابی نقش هارلی کوین را در جوخه انتحاری ۲ بازی کند، در حالی که گزارش دیگری در بازیگری مارگوت رابی ابهام ایجاد کرده است.

کارگردان، جیمز گان چه تصمیمی برای قسمت جدید جوخه انتحاری دارد؟

انتظار می رود قسمت جدید فیلم جوخه انتحاری از تعداد کمی از بازیکنان قسمت اول استفاده کند، و بخش عمده گروه بازیگران جدید باشد. منابع معتبری می گویند که تمرکز کارگردان این فیلم یعنی جیمز گان بر این است که حق امتیاز جدیدی برای این فیلم با کاراکترها و بازیگران سرشناس و جدید رقم بزند. بر اساس گزارش این منابع این پروژه مانند پروژ‌ه فیلم های نگهبانان (Guardians) به شدت تحت تاثیر فیلمسازی خاص کارگردان جیمز گان خواهد بود.

جوخه انتحاری ۲ توسط جیمز گان نوشته شده و خود او نیز کارگردانی این فیلم را به عهده دارد.، فیلم جوخه انتحاری ۲ هنوز پخش نشده است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ تنظیم شده است.

جوخه انتحاری یک

اولین فیلم جوخه انتحاری یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس بوده است. دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی، کارا دلوین و ازرا میلر بازیگران این فیلم پر طرفدار بوده اند. اگرچه فیلم جوخه خودکشی نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد ولی با فروش ۷۴۶ میلیون دلاری توانست موفق‌ترین فیلم استودیوی وارنر در سال ۲۰۱۶ لقب گیرد. همچنین این فیلم در مراسم اسکار ۲۰۱۷ برنده جایزه بهترین چهره پردازی (گریم) شد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *