ویروس کرونا به جان لیا سیدو افتاد

یکشنبه 20 تیر , 1400

لیا سیدو، بازیگر فرانسوی و مطرح این روزهای سینما به ویروس کرونا مبتلا شده و به این ترتیب حضور وی در جشنواره کن امسال در هاله‌ای از ابهام است.

ویروس کرونا به جان لیا سیدو افتاد

طبق جدیدترین اخبار، لیا سیدو، بازیگر فرانسوی سینما به کرونا مبتلا شده است و به‌همین ترتیب وضعیت حضور وی در جشنواره فیلم کن فعلا نامشخص است. به نقل از نماینده این بازیگر، وی در حال ریکاوری است، علائم ندارد و به‌صورت کامل نیز واکسینه شده است. سیدو به توصیه پزشک خود در قرنطینه خانگی خواهد ماند. این بازیگر فرانسوی قرار بود دیروز در جشنواره فیلم کن حاضر شود، اتفاقی که البته محقق نشد.

حضور لیا سیدو در جشنواره فعلا در هاله‌ای از ابهام است. این بازیگر در جشنواره امسال چهار فیلم دارد؛ فیلم‌های The French Dispatch ساخته وس اندرسون، The Story of My Wife ساخته ایلدیکو انیدی، France ساخته برونو دومون و Deception ساخته ارنو دپلشن. ساخته وس اندرسون در روز دوشنبه، ساخته ارنو دپلشن در روز سه‌شنبه، ساخته ایلدیکو انیدی در چهارشنبه و ساخته برونو دومون در روز پنجشنبه در جشنواره فیلم کن به نمایش درخواهند آمد.

طبق اعلام سخنگوی سیدو، وی با احترام به پروتکل‌ها و مقررات بهداشتی تعیین‌شده توسط برگزارکننده‌های جشنواره کن و دولت فرانسه تنها در صورت بازیابی کامل سلامتی خود و داشتن تست کرونای منفی در جشنواره فیلم کن حضور خواهد یافت. سیدو و تیم او نمی‌خواهند سلامتی حاضران در جشنواره، فیلم‌سازان و هم‌بازی‌های وی را به خطر بیاندازند.

لیا سیدو، بازیگر سینما سابقه بازی را در فیلم‌های Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) و The Lobster (خرچنگ) داشته است. او همچنین یکی از بازیگران فیلم No Time to Die (فیلم جدید جیمز باند) محسوب می‌شود.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *