ویلم دفو علاقه دارد در نقش جوکر بازی کند

ویلم دفو علاقه دارد در نقش جوکر بازی کند

طرفداران کتاب‌های مصور بیشتر ویلم دفو (Willem Dafoe) را به عنوان بازیگر شخصیت گرین گابلین از مارول می‌شناسند، اما این بازیگر دوست دارد بخشی از دنیای سینمایی DC نیز باشد. ویلم دفو در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که دوست دارد نقش جوکر تقلبی را در کنار واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) بازی کند. ویلم دفو که روی کاور جدیدترین شماره از مجله gq قرار گرفته، درباره این صحبت کرد خیلی‌ها او را انتخاب بسیار مناسبی برای شخصیت جوکر می‌دانند. بنابر گزارش سایت IGN، خود او نیز درباره این فکر کرده است و ایده جالبی دارد.

چیز جالبی در این مورد وجود دارد، مثلا اگر یک جوکر تقلبی و جعلی وجود داشته باشد. بنابراین ممکن است کسی را داشته باشید که بگوید جوکر است، اما جوکر نیست. این کار ممکن است دری به سوی یک داستان جالب باز کند، به خصوص اگر جوکر واکین فینیکس را داشته باشید و سپس شخص دیگر هویت او را جعل کرده و از کارهایی که او انجام می‌دهد، تقلید کند. من در این مورد خیال پردازی کردم. اما به غیر از این، با کسی در این باره صحبت نکرده‌ام و شما اولین نفر هستید.

 

ویلم دفو علاقه دارد در نقش جوکر بازی کند

 

فیلم جوکر یکی از موفق‌ترین و بهترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۹ بود و این موضوع برادران وارنر را مجبور کرد تا به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان دهد. اواخر تابستان تاد فیلیپس (Todd Phillips)، کارگردان این فیلم، کار روی جوکر ۲ را آغاز و برای نوشتن فیلم‌نامه با برادران وارنر قرارداد امضا کرد. البته به نظر می‌رسد که پس از مدت شرایط کمی تغییر کرده و شاید این دنباله ساخته نشود.

واکین فینیکس (برنده جایزه اسکار) چند ماه پیش در مصاحبه خود اعلام کرد که از ساخت جوکر ۲ مطمئن نیست و می‌گوید اوضاع کمی گیج‌کننده شده است. با وجود اینکه خود واکین علاقه دارد بار دیگر در نقش جوکر ظاهر شود، اما نمی‌تواند جواب درستی از سازندگان دریافت کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *