پیکسار سال ۲۰۲۲ در سینماها مجددا اکران دارد

شنبه 29 خرداد , 1400

پیکسار در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۲ به شرایط عادی بازگردد و انیمیشن Turning Red را در سالن‌های سینما اکران کند.

پیکسار سال 2022 در سینماها مجددا اکران دارد

امروز انیمیشن Luca از شبکه دیزنی پلاس پخش شد. انیمیشن جدید پیکسار توانسته نظر مثبت منتقدان را جلب کند، اما نمایش انحصاری آن روی دیزنی پلاس با نارضایتی سازندگان انیمیشن لوکا همراه بوده و آن‌ها دوست داشتند تا این انیمیشن در سالن‌های سینما نمایش داده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این موضوع ممکن است به‌زودی تغییر کند. طبق گفته منابع نزدیک به اینسایدر، پیکسار و دیزنی در نظر دارند تا در سال ۲۰۲۲ به شرایط عادی و پیش از کرونا بازگردند و انیمیشن Turning Red را در سالن‌های سینما نمایش دهند.

یک منبع گفت که استودیو امیدوار است با اکران این انیمیشن به شرایط عادی نمایش آثار خود در سینماها بازگردد، اما هنوز نگرانی‌هایی وجود دارد. با افزایش واکسیناسیون در آمریکا، محدودیت‌های کرونا در سراسر این کشور کاهش پیدا کرده و حتی سینماهای نیویورک و کالیفرنیا دوباره بازگشایی شده‌اند و این می‌تواند باعث خوشبینی دیزنی و پیکسار برای نمایش انیمیشن Turning Red در سالن‌های سینما شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Turning Red بر عهده دامی شی، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن Bao است.

شخصیت اصلی این انیمیشن که می لی نام دارد و یک نوجوان ۱۳ ساله است، نوجوانی عجیب و غریبی را تجربه می‌کند و او زمانی‌که خیلی هیجان زده می‌شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد. انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. عدم نمایش انیمیشن‌های پیکسار در سالن‌های سینما نه‌تنها باعث ناامیدی سازندگان پیکسار شده بود، بلکه پیت داکتر، مدیر ارشد این استودیو نیز از این موضوع مایوس شده بود.

انیمیشن Onward آخرین انیمیشن پیکسار بود که مارس ۲۰۲۰ در سالن‌های سینما نمایش داده شد، اما اکران این انیمیشن با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا همزمان شد و تنها ۶۰ میلیون دلار در آمریکا فروش کرد تا این انیمیشن به کم فروش‌ترین انیمیشن تاریخ پیکسار تبدیل شود. پس از آن انیمیشن Soul به اولین انیمیشن پیکسار در تاریخ ۲۶ ساله آن تبدیل شد که در سالن‌های سینما به نمایش در نیامد و به‌جای آن ازطریق دیزنی پلاس پخش شد.

منبع: insider

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *