چهارماه تاخیر برای انتشار بازی Marvel’s Avengers

چهارشنبه 25 دی , 1398

عرضه بازی Marvel’s Avengers چهار ماه عقب افتاد. این بازی هیجان‌انگیز در واقع اثر بعدی استودیوهای اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس است و حالا قرار است اواسط شهریور سال ۱۳۹۹ عرضه شود.

قبل از این تاخیر این دو استودیو برنامه‌ریزی کرده بودند که ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ بازی Marvel’s Avengers را عرضه کنند. ولی حالا استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) کار را عقب انداخته است. این استودیو همان استودیویی است که بازی فوق‌العاده Tomb Raider را عرضه کرده است.

همانطور که می‌بینید ۴ ماه خیلی برای چنین تاخیری زیاد است. با این تاخیر زمان عرضه شدن بازی Marvel’s Avengers از بازی Cyberpunk 2077 فاصله می‌گیرد. از آن طرف هر چه جلوتر می‌رویم کنسول‌های جدیدی برای بازی تولید می‌شوند. بنابراین Marvel’s Avengers به این کنسول‌های نسل آینده هم نزدیک‌تر می‌شود. پس معلوم نیست که این ماجرا چه تا حد روی محبوبیت بازی اثر بگذارد.

Marvel’s Avengers

صادقانه بخواهیم بگوییم از میان همه بازی های بزرگی که سال ۲۰۱۹ معرفی شدند روی بازی Marvel’s Avengers سختگیری بیشتری می‌کنند. وقتی که این بازی در مراسم E3 2019 معرفی شد واکنش‌های بسیار مختلفی به آن نشان دادند. جدای از وجود واکنش‌های منفی و مثبت در کنار هم، تماشاچیان هم بسیار گیج شدند چون در بازی ترکیب عجیبی از بازیکن تک‌نفره و آنلاین وجود داشت. بعد هم که مراحل دموی آن آمد بازیکنان انتظارات‌شان برآورده نشد. آن‌ها با توجه به نمایش معرفی بازی انتظارات دیگری داشتند.

حالا می‌دانیم که برخی از ایرادات بازی Marvel’s Avengers دیگر رفع شده‌اند. شخصیت اصلی این بازی کامالا خان است که اواسط مهر ماه معرفی شد. بعد از معرفی کامالا خان هم یک تریلر از بازی منتشر شد تا بیشتر بفهمیم در داستان بازی چه می‌گذرد.

البته رؤسای کریستال داینامیکس هم بیکار ننشستند. آن‌ها یک بیانه رسمی در وب سایت خود منتشر کردند و در آن از تمام طرفداران عذرخواهی کردند:

آرزوی در کریستال داینامیکس همیشه آرزو داریم بتوانیم بهترین تجربه بازی از دنیای Avengers را به شما بدهیم. رسیدن به این هدف این را می‌طلبد که  انتشار بازی Marvel’s Avengers را تا تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به‌عقب بیاندازیم.

از آن‌جایی که ما خودمان هم طرفدار این دنیای ابرقهرمانی هستیم، کار روی کاراکترهای افسانه‌ای آن برای ما واقعا پرافتخار است و می‌دانیم که این ابرقهرمان‌ها پیش ما و طرفداران واقعی این مجموعه در سراسر دنیا چه معنایی دارند.

وقتی که ما تصمیم گرفتیم در بازی Marvel’s Avengers  برای شما تجارب جدیدی خلق کنیم، متعهد شدیم تا یک بخش داستان‌محور جدید و بخش چندنفره را برای شما در بازی بگنجانیم تا طی سال‌های آینده هم بتوانیم مدام محتوای خوبی برایش منتشر کنیم. در آخر نیز باید اضافه کنیم که این زمان اضافی را می خواهیم برای بهبود و تنظیم بازی برای رسیدن به بالاترین استانداردهایی که طرفداران انتظارش را دارند صرف کنیم.

از تمام تیم‌هایی که در سراسر دنیا روی بازی Marvel’s Avengers کار می‌کنند و حمایت‌شان را به ما ابراز می‌کنند، خالصانه ممنونیم. ما از اشتیاق و بازخوردهای شما باخبریم و خودمان هم نمی‌توانیم صبر کنیم تا چیزهای بیشتری به شما نشان دهیم. ما  به خاطر این تأخیر از شما معذرت می‌کنیم و در کنارش ایمان داریم که این بازی، ارزش صبر کردن را دارد.

گویا اسکوئر انیکس (Square Enix) وقتی بازخوردهای متفاوتی را نسبت به بازی Marvel’s Avenger دریافت کرده تصمیم گرفته که ۴ ماه دیرتر بازی را عرضه کند و در این مدت کیفیت بازی را ارتقا بدهد.. بازی‌ای که می‌دانیم قرار است روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و استیدیا قابل اجرا باشد و همه منتظر انتشارش هستند.

منبع: www.eurogamer.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *