چه کسی بازیگر نقش گالادریل جوان در سریال The Lord of the Rings است؟

پنج‌شنبه 28 آذر , 1398

شبکه آمازون اخیرا بازیگری که می‌خواهد نقش دوران جوانی شخصیت گالادریل در سریال The Lord of the Rings را بازی کند را انتخاب کرده و او کسی نیست جز مورفید کلارک! مورفید کلارک کسی است که پیش از این نقش خواهر کلارا را در سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) بازی کرده است. اخیرا هم در نقش مینا هارکر در سریال دراکولا (Dracula ) ظاهر شده، سریالی که از شبکه BBC و نتفلیکس پخش می‌شود. حالا نقش خود گالادریل در سریال The Lord of the Rings  را چه کسی بازی خواهد کرد؟

در سه گانه اصلی فیلم ارباب حلقه ها و سه گانه فیلم The Hobbit (هابیت) کیت بلانشت نقش گالادریل را بازی کرده بود. شخصیت گالادریل اولین شخصیت از مجموعه اصلی است که گفته‌اند در سریال تلویزیونی The Lord of the Rings حضور خواهد داشت.

ارباب حلقه ها

همچنین گفته شده که در سریال ارباب حلقه ها قرار نیست اصلا پای داستان های رمان های ارباب حلقه ها و هابیت وسط بیاید چون داستان این سریال در دوره متفاوتی رخ می‌دهد.

بازیگران دیگری که حضورشان در این سریال تایید شده مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش اورن (Oren)، مکس بالدری و اما هوروت هستند و خبرها حاکی از تمدید شدن سریال برای فصل دوم می‌باشد. فیلم برداری و تولید سریال ارباب حلقه‌ها قرار است در کشور نیوزلند و از ابتدای سال ۲۰۲۰ شروع شود. شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده آن هم جان دی. پین و پاتریک مک کی هستند. کارگردانی دو قسمت اول این سریال را خوان آنتونیو بایونا انجام می‌دهد. خوان آنتونیو بایونا کسی است که قبلا فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را کارگردانی کره است.

احتمالا ما باید برای سال ۲۰۲۱ منتظر انتشار سریال The Lord Of The Rings از شبکه آمازون باشیم. مورفید کلارک بازیگر نقش دوران جوانی‌های گالادریل در فیلم Saint Maud که یک فیلم روانشناختی و ترسناک است هم بازی کرده است. این فیلم هم در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. نظر شما درباره حضور مورفید کلارک در این نقش چیست؟

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *