کارگردان اسپین آف فیلم جان ویک

پنج‌شنبه 18 مهر , 1398

بالاخره مراحل ساخت اسپین آف فیلم جان ویک توسط شرکت لاینزگیت با استخدام کارگردانش رسما شروع شد. فیلمی که قرار است اسمش Ballerina باشد و شخصیت اصلی‌اش زن جوانی است که خانواده‌اش قتل عام شده‌اند. او می‌خواهد انتقام خانواده‌اش را بگیرد و به همین خاطر تبدیل به یک قاتل می‌شود.

همانطور که می‌دانید اردیبهشت امسال شاهد روی پرده رفتن John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) بودیم. فیلمی که پرفروش‌ترین فیلم مجموعه اکشن جان ویک شد و باعث شد ساخت سریال The Continental (که پیش درآمد فیلم‌ های جان ویک است) سریع‌تر پیش برود. به علاوه تولید فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) هم اعلام شده و قرار است این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود. حالا در کنار این‌ها شرکت لاینزگیت می‌خواهد اولین اسپین آف مجموعه فیلم John Wick را هم بسازد.

به نقل از ددلاین یک شخصیت از فیلم بالرینا در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور داشته است. اما هنوز نمی‌دانیم که این شخصیت قرار است در بالرینا هم همان شخصیت باشد یا نه! هیچ خبری هم از بازیگرهای این پروژه نیست. اما اخبار مربوط به عوامل فیلم متشر شده است: لن وایزمن (کسی که قبلا مجموعه فیلم Underworld – جهان زیرین و فیلم Total Recall – یادآوری کامل را کارگردانی کرده است.) قرار است کارگردان فیلم باشد. او امسال دو قسمت از سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) را کارگردانی کرده است.

کارگردان اسپین آف

نوشتن فیلمنامه هم بر عهده شی هیتن است. او قبلا فیلمنامه فیلم های King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) و Army of the Dead (ارتش مردگان) را نوشته است. طبق آنچه هالیوود ریپورتر منتشر کرده شی هیتن از سال ۲۰۱۷ در پروژه‌های مربوط به جان ویک حضور داشته و قبل از این هم توسط درک کلستاد هم برای فیلمنامه John Wick 3: Parabellum استخدام شده بود. اما فیلم بالرینا اولین کاری است که نوشتنش به طور مستقل به او سپرده شده است.

تاریخ اکران فیلم Ballerina هم هنوز مشخص نیست. فقط یک چیز جالب دیگر وجود دارد که باید بدانید و آن این است که کیانو ریوز شاید در Ballerina به صورت افتخار یک حضور کوتاه داشته باشد. فیلم جان ویک ۴ که او شخصیت اصلی‌اش است قرار است ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ می ۲۰۲۱) اکران شود.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *