کارگردان سریال Loki برای فصل دوم حضور ندارد

یکشنبه 27 تیر , 1400

کیت هرون، کارگردان و تهیه‌کننده سریال Loki تایید کرد که او تنها برای ساخت فصل اول برنامه داشته و در فصل دوم سریال باز نخواهد گشت.

کارگردان سریال Loki برای فصل دوم حضور ندارد

هفته گذشته قسمت پایانی فصل اول سریال Loki از دیزنی پلاس پخش شد که در پایان متوجه شدیم سریال لوکی رسما برای فصل دوم تمدید شده است. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول برای فصل دوم سریال لوکی باید به‌دنبال کارگردان جدیدی باشد. در مصاحبه با ددلاین، کیت هرون فاش کرد که او قرار نیست در فصل دوم سریال Loki بازگردد و او توضیح داد که این جدایی از اول برنامه‌ریزی شده بود؛ چرا که او تنها برای یک فصل ایده داشت و او از ابتدا تصمیم داشت تنها برای یک فصل در سریال حضور داشته باشد.

هرون توضیح داد: «من همیشه برنامه داشتم که تنها برای فصل اول باشم و صادقانه بگویم فصل دوم بخشی از برنامه من نبود. این سریالی است که به‌تازگی منتشر شده و من در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستم. من واقعا خوشحالم که فصل آینده را قرار است به‌عنوان یک بیننده و طرفدار تماشا کنم، اما به کاری که در فصل اول انجام دادیم و اینکه تمام تلاش خودم را برای موفقیت سریال کردم، افتخار می‌کنم. من هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌ دیگری هستم که هنوز معرفی نشده‌ است.»

پروژه بعدی هرون ارتباطی به مارول ندارد، اما او گفت که دوست دارد در صورت وجود فرصتی دیگر دوباره با مارول همکاری کند. هرون تمامی ۶ قسمت فصل اول سریال Loki را کارگردانی کرده بود. هرون در ادامه گفت: «نه فعلا روی کارهای خودم تمرکز کرده‌ام. من عاشق مارول هستم و دوست دارم دوباره با آن‌ها کار کنم. اما سریال لوکی فعلا تنها کاری است که با آن‌ها انجام داده‌ام.»

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل دوم سریال Loki در دسترس نیست و هم‌اکنون نمی‌دانیم که چه کسی قرار است جایگزین کیت هرون در فصل دوم این سریال از دنیای سینمایی مارول شود، اما انتظار می‌رود مایکل والدرون برای ساخت فصل دوم سریال لوکی بازگردد. همچنین انتظار می‌رود تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو و تارا استرانگ، برای نقش آفرینی دوباره در سریال Loki حضور داشته باشند.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *