کارگردان فیلم Thor 4 مشخص شد: تایکا وایتیتی!

اینطور که اخبار نشان می‌دهد تایکا وایتیتی با مارول استودیو سر کارگردانی فیلم Thor 4 به توافق رسیده است. کسی که قبلا هم فیلم Thor: Ragnarok در سال ۲۰۱۷ را کارگردانی کرده بود. او در Thor 4 علاوه بر کارگردانی قرار است فیلم‌نامه‌نویس هم باشد و به زودی نوشتن این فیلم را شروع می‌کند. حالا معلوم نیست که این پروژه با این کارگردان خوبش قرار است چقدر برای کمپانی برادران وارنر آب بخورد.

تایکا وایتیتی کارگردانی فیلم آکیرا Akira را هم بر عهده دارد (او کارگردان What We Do In The Shadows – آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم و Hunt for the Wilderpeople – شکار برای مردم وحشی هم بوده است).

taika waititi

این فیلم قرار بود ۲۱ می ۲۰۱۱ اکران شود و وایتیتی از سراسر جهان مشغول گرفتن تست بازیگری برای آن بود. اما مراحل ساخت آن متوقف شد و دلیلش هم مشکل فیلم‌نامه ذکر شد. به هر حال کمپانی برادران وانر امید دارد که واتیتی بعد از Thor 4 به سراغ ساخت آکیرا برود و این پروژه ناتمام را هم تمام کند.

جالب است بدانید تجربه قبلی وایتیتی در Thor: Ragnarok توانست ۸۵۴ میلیون دلار در جهان فروش داشته باشد. همین عامل باعث شد که دنیای سینمایی مارول بخواهد ماجراجویی‌های شخصیت ثور را با وایتیتی ادامه دهد. خود وایتیتی هم بارها اشتیاقش را برای این کار نشان داده و گفته که چقدر ایده و برنامه دارد. در Thor 4 باز هم بازی کریس همسورث را در نقش ثور خواهیم دید.

فیلم بعدی وایتیتی JoJo Rabbit  (خرگوش جوجو) است که ۱۸ اکتیر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *