کارگردان Top Gun 2 فیلم علمی تخیلی جدید وارنر را می سازد

چهارشنبه 23 تیر , 1400

جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick اقتباس رمان علمی تخیلی Chariot را کارگردانی خواهد کرد.

کارگردان Top Gun 2 فیلم علمی تخیلی جدید وارنر را می سازد

شرکت برادران وارنر حقوق معنوی رمان گرافیکی Chariot را تصاحب کرده و وظیفه کارگردانی اقتباس سینمایی این رمان گرافیکی را برعهده جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم سینمایی Top Gun: Maverick قرار داده است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی برعهده جولیان میوجاس خواهد بود؛ شان لوی، دان کوهن، جوزف کوشینسکی و زک استادین تهیه این فیلم را برعهده خواهند داشت. بخش سینما و تلویزیون شرکت AWA به‌عنوان اولین پروژه خود تهیه این فیلم را برعهده دارد؛ این اولین پروژه آن‌ها است اما در آینده قرار است پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بیشتری توسط این شرکت ساخته شود. شرکت AWA ناشر آثار داستانی گرافیکی است که به‌تازگی وارد حوزه سینما و تلویزیون شده است.

رمان Chariot توسط برایان ادوارد هیل نوشته شده است، وظیفه طراحی تصاویر این رمان برعهده پریسیلا پترائیتس بوده و رمان مذکور با ویرایش الکس آلونسو به چاپ رسیده است. این رمان به‌عنوان متنی علمی-تخیلی با عناصر سینث‌‌ویو و نقش‌های قوی برای دو بازیگر درجه یک فروخته شده است. در داستان این اثر، Chariot نام یک پروژه سری دولتی مربوط‌به دوران جنگ سرد است که مامور برگزیده خود را به سلاحی منحصر‌به‌فرد مصلح می‌کند، سلاحی در قامت یک ماشین اسپورت. این سازمان و مامور برگزیده‌اش دهه‌ها پیش از کار افتاده‌اند تا اینکه یک خلافکار خرده‌پا در مسیر تلاش برای احیا زندگی خود با این سازمان آشنا می‌شود و در آستانه دریافتن این موضوع قرار می‌گیرد که سازمان مذکور همچنان توسط ذهن مامور برگزیده‌اش کنترل می‌شود.

جوزف کوشینسکی فیلم سینمایی Top Gun: Maverick را کارگردانی کرده است، فیلمی که در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد. او سابقه کارگردان فیلم‌های Tron: Legacy (ترون: میراث)، Oblivion (فراموشی)، Only the Brave‎ (تنها شجاعان) و Spiderhead (اسپایدرهد) را در کارنامه خود دارد. فیلم سینمایی اسپایدرهد در سال جاری از نتفلیکس خواهد شد.

جولیان میوجاس، نویسنده فیلم Chariot فیلمنامه‌ اقتباسِ رمان DNA نوشته خودش را برای آمازون و Genre Films خواهد نوشت. شان لوی نیز در فصل چهارم سریال Stranger Things دخیل است و فیلم Free Guy را که در تاریخ ۱۳ اوت (۲۲ مرداد) اکران می‌شود کارگردانی کرده است. او همچنین اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم The Adam Project را بر عهده داشته است.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *