جیم لی: در آینده تعداد کتاب‌های کمیک کاهش پیدا می‌کند

دوشنبه 27 مرداد , 1399

کتاب‌های کمیک،کتاب‌های محبوبی هستند که کمپانی‌هایی نظیر دی‌سی و مارول به انتشار آن‌ها می‌پردازند. این کتاب‌ها محبوبیت زیادی دارند. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از کمیک به نظر می‌رسد دی‌سی قصد دارد تعداد کتاب‌های کمیک خود را کاهش دهد

کاهش کتاب کمیک

اخیرا جیم لی تایید کرده است که کتاب‌های کمیک در مرکز دی‌سی باقی می‌مانند اما تعداد کتاب‌هایی که در طول ماه منتشر می‌شود، کاهش پیدا می‌کند.

مدتی پیش اعلام شد که شرکت دی سی کامیکس یک سوم از اعضای تحریریه‌ی خود را تعدیل کرده است. این خبر باعث شوک بزرگی به دنیای کمیک شد البته لازم به ذکر است که این اتفاق به دلیل تصمیم گیری شرکت مادر یعنی AT&T نبوده است و این شرکت تصمیم بر کم کردن فعالیت نسبت به گذشته نداشته است بلکه هنوز هم چاپ و عرضه کتاب‌های کمیک در اولویت و مرکز توجه قرار دارد.

جیم لی مدیر بخش خلاقیتی شرکت دی‌سی در مصاحبه خود در باره این شرایط توضیح داد و تایید کرد که قرار است حجم کارها تا حدودی کاهش پیدا کند.

جیم لی می‌گوید:
قطعا همین‌طور است. هنوز هم کتاب‌های کمیک سنگ بنای کار ماست و توجه و تمرکز ویژه‌ای بر روی آن خواهیم داشت. در این کار نیاز به بروز کردن اسطوره‌ها و ابرقهرمانان و داستان کتاب‌ها داریم و این امر بسیار مهم است. البته این موضوع نیز درست است که قرار است در آینده میزان کتاب‌های کمیک را کاهش دهیم البته این موضوع اصلا نگران کننده نیست زیرا ما میخواهیم تنها ۲۰ الی ۲۵ درصد از کتاب‌های آخر لیست که نه محبوبیتی دارند ونه درآمدی ایجاد می‌کنند را کنار بگذاریم. ما با انجام این کار تمرکز خود را بر کتاب‌های اصلی می‌گذاریم و به اصلاح حاشیه کتاب‌های که در حال حاضر بر روی آن‌ها کار می‌کنیم میپردازیم.

اخیرا اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه شرکت AT&T قصد دارد به صورت کلی از صنعت کتاب‌های کمیک خارج شود. جیم لی نیز این خبر را تکذیب کرد و گفت: چرا شما تصمیم بگیرید که تولید محتوای خیلی خوب را متوقف کنید، وقتی می‌دانید می‌شود از آن در صنعتی بزرگ‌تر استفاده نمود.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *