کریستن دانست برای ایفای نقش مجدد مری جین اظهار تمایل کرد

کریستن دانست برای ایفای نقش مجدد مری جین اظهار تمایل کرد

کریستن دانست (Kirsten Dunst) در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که علاقه دارد دوباره در نقش شخصیت مری جین بازی کند. کریستن دانست ۳۹ ساله به تازگی با اینترتیمنت ویکلی مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرده است که علاقه دارد دوباره در فیلم‌های Spider-Man نقش مری جین را بازی کند.

کاش آن‌ها من را در یکی دیگر از فیلم قرار دهند. مثلا در نقش مری جین بالغ- چرا که نه؟ من یک فیلم ابرقهرمانی دیگر را بازی می‌کنم. همه این کار را انجام می‌دهند. کریستن دانست در سه‌گانه سم ریمی با بازی توبی مگوایر (Tobey Maguire) نقش مری جین را برعهده داشت. شایعات زیادی به بازگشت او، توبی و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home اشاره دارند. این فیلم در واقع دری رو به دنیایی از احتمالا مختلف است ولی با این وجود تاکنون هیچ کدام از این شایعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند. بنابر گزارش سایت IGN، او در مورد Spider-Man: No Way Home گفت:

به نظر می‌رسد که خیلی از فیلم‌های من بازسازی می‌شوند و مثل یک تم در حال تکرار برای من است.

باید به این نکته اشاره کنیم که دانست سه هفته پیش به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه» حضور ندارد. نکته عجیب این است که صحبت‌های او در مصاحبه با توتال فیلم با مصاحبه جدید او تفاوت زیادی داشت و از عدم علاقه خود به ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی حرف زده بود.

 

کریستن دانست برای ایفای نقش مجدد مری جین اظهار تمایل کرد

 

پهفته پیش مارول و سونی با انتشار تریلری جدید به صورت رسمی حضور گرین گابلین با بازی ویلم دفو، الکترو با بازی جیمی فاکس، مارمولک با بازی ریس ایفانز، سندمن با بازی توماس هیدن چرچ و دکتر اختاپوس را تایید کرده بودند. داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که هویت واقعی اسپایدرمن لو رفته و پیتر پارکر به دیدن دکتر استرنج و وونگ می‌رود تا از آن‌ها برای پاک کردن هویت واقعی خود کمک بگیرد. دکتر استرنج موافقت می‌کند تا به پیتر کمک کند اما مشکلاتی رخ می‌دهد که آن‌ها را با خطرات مولتی‌ورس مواجه می‌کند.

Spider-Man: No Way Home توسط جان واتس کارگردانی می‌شود و یکی از مهم‌ترین فیلم‌ها در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. دیگران اعضای تیم بازیگری شامل بندیکت کامبربچ، زندیا، ماریسا تومی (Marisa Tomei)، تونی رولوری (Tony Revolori) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) می‌شود.

فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home ابتدا در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ماه) در بریتانیا و سپس دو روز بعد، ۱۷ دسامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *