کریستینا ریچی در ماتریکس ۴ حضور دارد

دوشنبه 17 خرداد , 1400

ماتریکس ۴ یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های حال حاضر سینما در سراسر جهان محسوب می‌شود و اکنون کریستینا ریچی (Christina Ricci) به آن پیوسته است.

کریستینا ریچی در ماتریکس 4 حضور دارد

کریستینا ریچی بازیگر بسیار باسابقه‌ای محسوب می‌شود که در سال‌ها گذشته بیشتر در تلویزیون مشغول به کار بوده است. تیم بازیگری ماتریکس ۴ از پر از افراد سرشناس است و ما شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نیو، کری-آن ماس (Carrie-Ann Moss) در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett-Smith) در نقش نیوبی، دنیل برنهارد (Daniel Bernhardt) در نقش مامور جانسون خواهیم بود.

در این فیلم بازیگران جدید از جمله یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II)،  نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) و پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) نیز حضور خواهند داشت. از جمله غایبان قابل توجه این فیلم نیز می‌توان به لارنس فیشبورن و هیوگو ویوینگ اشاره کرد که در سه‌گانه اصلی، به ترتیب نقش مورفیوس و مامور اسمیت را بازی می‌کردند.

نیل پاتریک هریس چندی پیش در مصاحبه‌ای با ورایتی به این اشاره کرده بود که از کار با لانا واچوفسکی (Lana Wachowski)، کارگردان فیلم، بسیار راضی است و از محیط خوب فیلم‌برداری لذت می‌برد. همچنین جسیکا هنویک (Jessica Henwick) در مصاحبه‌ای با Comicbook.com گفت که باور دارد ماتریکس ۴ می‌تواند دوباره صنعت سینما را تغییر دهد.

منبع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *