کولین وودل به سریال فرعی جان ویک پیوست

کولین وودل به سریال فرعی جان ویک پیوست

فهرست بازیگران سریال پیش‌درآمد مجموعه‌ی John Wick (جان ویک) همچنان در حال گسترش است؛ چرا که در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که هنرپیشه‌های جدیدی از جمله کولین وودل، بازیگر سریال The Flight Attendant (خدمه پرواز)، با امضای قراردادی به سریال The Continental (کانتیننتال) شبکه‌ی استارز پیوستند.

براساس گزارش اخیر رسانه‌ی ددلاین، کولین وودل برای ایفای نقش اصلی به این سریال کوتاه ملحق می‌شود که مل گیبسون، بازیگر فیلم‌های Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) و Braveheart (شجاع‌دل) را به‌عنوان نخستین بازیگر خود شناخت. هوبرت پوینت دو ژور، بازیگر سریال The Good Lord Bird (پرنده ارباب خوب)، جسیکا آلین، بازیگر فیلم The Laundromat (رختشویگاه)، میشل پرادا، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، کیت نیونگ، بازیگر فیلم The Housemaid (خدمتکار) و بن رابسون، بازیگر سریال Vikings (وایکینگ‌ها) از دیگر بازیگرانی هستند که به سریال The Continental می‌پیوندند.

 

کولین وودل به سریال فرعی جان ویک پیوست

 

 

وقایع این اسپین‌آف ۴۰ سال پیش از حوادث فیلم‌های مجموعه با نقش‌آفرینی کیانو ریوز اتفاق می‌افتد و ماجراهای مرد جوانی با نام وینستون اسکات (با نقش‌آفرینی کولین وودل) را روایت می‌کند که روزی پابه‌سن می‌گذارد و به کاراکتری تبدیل می‌شود که ایان مک‌شین نقش آن را بازی می‌کند. این کاراکتر به دنیایی کشانده می‌شود که به خیال خود آن را پشت سر گذاشته است و برای به دست گرفتن کنترل هتل از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. سریال کانتیننتال دورنمایی از شهر نیویورک در دهه‌ی ۱۹۷۰ را تصویر می‌کند و وینستون اسکاتِ جوان را در مقام هتل‌داری جویای نام نشان می‌دهد که پناهگاهی برای افراد ناخوش‌آیند ایجاد می‌کند.

براساس گزارش ددلاین، هوبرت پوینت دو ژور در نقش مایلز، جسیکا آلین در نقش لو، میشل پرادا در نقش کی‌دی، کیت نیونگ در نقش ین، بن رابسون در نقش فرانکی و مل گیبسون در نقش کارمک ظاهر می‌شوند.  خالقان مجموعه‌ی پُرطرفدار John Wick یعنی دریک کولستاد و چاد استاهلسکی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ از تولید سریال The Continental خبر دادند. هتل معروف کانتیننتال نیز نخستین‌بار در قسمت اول فیلم جان ویک به‌عنوان پناهگاهی امن برای قاتلان معرفی شد و یکی از مکان‌های اصلی و شناخته‌شده‌ی مجموعه به‌شمار می‌آید.

انتظار می‌رود که هر قسمت از سریال کانتیننتال ۹۰ دقیقه به‌طول بیانجامد و طی سه شب متوالی به‌نمایش دربیاید. آلبرت هیوز، کارگردان فیلم The Book of Eli (کتاب الی) و فیلم From Hell (از جهنم)، سکان هدایت اپیزود اول و آخر سریال The Continental را در دست دارد و به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی مجموعه نیز فعالیت می‌کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *