یک بازیگر دیگر به فیلم The Matrix 4 اضافه شد

چهارشنبه 20 آذر , 1398

شهریورماه امسال شرکت برادران وارنر رسما اعلام کرد که می‌خواهد قسمت جدیدی برای فیلم The Matrix (ماتریکس) بسازد و در آن باز هم شاهد حضور کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی باشیم. مجموعه فیلم ماتریکس را لانا و لیلی واچوفسکی ساختند و اولین قسمتش هم ۲۰ سال پیش اکران شد. بعد از قسمت اول دو دنباله دیگر و یک اسپین آف برای آن ساخته شد و همگی با هم در سطح جهان ۱.۶ میلیارد دلار فروش کردند.

حالا همانطور که مراحل ساخت این فیلم پیش می‌رود گویا بازیگران جدیدی قرار است به جمع بازیگرانش اضافه شوند. مثلا جاناتان گروف بازیگر نقش هولدن فورد در سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) و صداپیشه شخصیت کریستوف در اینیمشن Frozen (فروزن) و Frozen 2  که جدیدترین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده است.

کیانو ریوز

حضور این بازیگر در فیلم ماتریکس ۴ را گویا منابع خبری کولایدر اعلام کردند و گفته‌اند که از نقشش در این فیلم هنوز اطلاعی ندارند. دیگر بازیگران جدید که به ماتریکس ۴ اضافه شده‌اند  یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس و جسیکا هنویک هستند. شایعات می‌گویند که یحیی عبدل متین دوم را برای نقش نسخه جوان مورفیوس در نظر گرفته‌اند.

بازیگر نقش نیوبی یعنی جیدا پینکت اسمیت هم فعلا مشغول مذاکره است. اینطور که پیداست او سومین بازیگری است که از مجموعه فیلم های اصلی ماتریکس در این قسمت جدید حضور دارد. کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه ماتریکس ۴ هم بر عهده لانا واچوفسکی است.

مراحل ساخت فیلم The Matrix 4 قرار در سال ۲۰۲ شروع شود و احتمالا اکرانش هم برای سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *