شهرهای لغزان پیتر جکسون

شاید شما با فیلم “مورتال انجنز” از طریق تیزر آن آشنا شده باشید.و شاید هم از هواداران رمان سال ۲۰۰۱ نوشته فیلیپ ریو باشید.
به هر حال اگر به داستان این بمب گیشه علاقه مند هستید بهتر از متن زیر را مطالعه کنید.

مرتال انجنز چیست؟
فیلمی سای-فای تولید سال ۲۰۱۸ که براساس رمانی از همین نام توسط کمپانی یونیورسال منتشر خواهد شد.داستان فیلم کشورهای اروپایی و برخی کشورهای آسیایی را در پس اتفاقاتی آخر الزمانی به نمایش میگذارد.در پی رویدادی که معروف به جنگ ۶۰ دقیقه ای ست دنیا دستخوش تغییراتی قرار میگیرد.جنگی اتمی میان امریکا و چین.
بعد از محدود شدن تمدن بشری هسته اصلی فیلم شهرهای معلق و زمین ویرانه مرکز اصلی حوادث فیلم خواهد بود.

شهر معلق چیست؟

شهرهای معلق کشورهای عظیمی هستند که ساخته شده بر روی تایر هایی بزرگ که حول چرخ هایی عظیم میچرخند.شهر های بزرگ تر به شهر های کوچکتر حمله میکنند(برای دستیابی به منابع و سوخت).همینطور تعرض به شهرها و روستاهایی با اقلیم ساکن.به این روش “شهرداری داروینی” گفته میشود که توسط “نیکلاس کوییرک” خلق شده و بر اساس تئوری های انقلابی و سنتی “چارلز داروین”.

شهرهای بزرگتر دارای مکانیسمی به نام “آرواره ه”ا هستند که میتواند شهر های کوچکتر را به درون خود بکشد.
شهرهایی که شهرهای دیگر را میبلعند “اوربیوورس” گفته میشوند.یا باید بر روی شهر معلق زندگی کنید یا توسط آنها نابود شوید.در فیلم سفینه های فضایی و پایگاه هم وجود دارد.

آیا پیتر جکسون مرتال انجنز را خواهد ساخت؟

بله ولی آن را کارگردانی نخواهد کرد.این اولین فیلمنامه جکسون است که به همراه “فرن والش” و “فیلیپا بوینس” مینویسد ولی خودش کارگردان آن نیست.در عوض این سه نفر به عنوان تهیه کننده در کنار پروژه هستند در حالی که کارگردانی فیلم بر عهده “کریستین ریورس” خواهد بود.

فیلم چه زمانی منتشر خواهد شد؟

۱۴ دسامبر ۲۰۱۸

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *