آسوکا تانو در سریال The Mandalorian و سریال مستقل خودش

جمعه 8 فروردین , 1399

آسوکا تانو یک شخصیت محبوب است که قبلا در انیمیشن Star Wars: The Clone Wars ظاهر شده است. حالا قرار است این شخصیت را در فصل دوم سریال The Mandalorian و فصل جدید سریال Star Wars هم ببینیم.

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون صحبت از ساخته شدن یک سریال مستقل برای شخصیت آسوکا تانو است. شخصیتی که در هفته گذشته حضورش در فصل دوم سریال The Mandalorian اعلام شد و بازیگرش هم رزاریو داوسون است. بیایید از جزییات این خبر بیشتر باخبر شویم.

آسوکا تانو در Star Wars و The Mandalorian

حضور شخصیت آسوکا تانو نه تنها در ماندالورین که در فصل جدید سریال Star Wars (جنگ ستارگان) به عنوان شخصیت مهمان تایید شده است. گویا همین حضور یافتن‌ها باعث شده فیلمسازان پتانسیل بیشتری در این شخصیت ببینند و بخواهند که برایش یک سریال مستقل بساند. این چیزی است که هالیوود ریپورتر اذعان داشته و در کنارش حضور داوسون را هم در فصل دوم سریال ماندالورین تایید کرده است.

یک شایعه هم در خصوص این سریال مطرح شده و آن هم این است که قسمت مربوط به حضور تانو در سریال، نقشی مشابه یک قسمت پایلوت برای ساخت اسپین آف سریال Ahsoka Tano خواهد داشت. هیچ کس نمی‌داند که این سخن تا چه حد می‌تواند درست باشد.

آسوکا تانو در سریال The Mandalorian و سریال مستقل خودش

اما آسوکا تانو کیست؟

اگر شخصیت آسوکا تانو را نمی‌شناسید باید بگوییم که او شاگر آناکین اسکای واکر و یکی از شخصیت‌های اصلی سریال Clone Wars است. البته حضور آسوکا تانو در فصل جدید The Mandalorian اولین حضور لایو اکشنش است. او قبل از این در هر ۷ فصل انیمیشن Star Wars: The Clone Wars حضور داشته است و اشلی اکشتاین برایش صداپیشگی کرده است. حالا هم ممکن است حضورش ارتباطی را دارک سیبر داشته باشد و این موضوعی است که ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است.

در پایان فصل اول سریال ماندالورین دیده شد که ماف گیدئون این سلاح را که متعلق به سابین رن در انیمیشن Rebels بود در دست دارد. سابین رن خودش یک ماندالوریان است و امکان دارد او را باز در فصل دوم سریال هم ببینیم. در پایان سریال هم تانو و رن برای ردیابی ازرا بریجر به نیرو ملحق شدند.

زمان انتشار فصل دوم سریال مندورین

دومین فصل سریال The Mandalorian قرار است از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (یعنی در مهر یا آبان امسال) از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود. سریالی که احتمالا در آن پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو و کارل ویترز را خواهیم دید و قرار است جان فاورو آن را بسازد، درست مثل فصل اول. به احتمال زیاد این فصل هم درست مثل فصل اول ۸ قسمت داشته باشد.

نظر شما درباره شخصیت آسوکا تانو و حضورش در ماندالوریان یا پرداختن به او در یک سریال مجزا چیست ؟ چه حسی به این شخصیت دارید؟ نظرات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *