آشکار شدن تاریخ اکران فیلم اکشن جدید مشترک سونی و برد پیت

سه‌شنبه 25 خرداد , 1400

سونی تاریخ اکران فیلم Bullet Train به کارگردانی دیوید لیچ و با بازی برد پیت و ساندرا بولاک را تایید و اعلام کرده است.

آشکار شدن تاریخ اکران فیلم اکشن جدید مشترک سونی و برد پیت

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Bullet Train مشخص شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که این فیلم اکشن در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. در فیلم قطار سریع‌السیر قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون برد پیت، ساندرا بولاک، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا و بد بانی باشیم.

دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، وظیفه کارگردانی فیلم Bullet Train را بر عهده داشته است. فیلم Bullet Train به پروژه‌ای توصیف شده که در آن فیلم Speed (اسپید) با بازی کیانو ریوز که اتفاقات آن در یک اتوبوس جریان داشت، با فیلم Non-Stop با بازی لیام نیسون که اتفاقات آن در یک هواپیما جریان داشت، ملاقات می‌کند.

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bullet Train بر عهده زک اولکویتز، نویسنده Fear Street، بوده که لیچ روی بازنویسی و تغییرات فیلمنامه نظارت داشته است. این فیلم اکشن داستان پنج آدمکش حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در یک قطار شینکانسن ژاپنی با یکدیگر مواجه می‌شود و در ادامه متوجه می‌شوند که مأموریت یکسانی دارند. همچنین سونی اعلام کرد فیلم Oh Hell No در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. جک بلک و آیس کیوب ستارگان اصلی این فیلم کمدی هستند.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *