آغاز فیلمبرداری سریال Moon Knight

شنبه 11 اردیبهشت , 1400

چند روزی است که فیلمبرداری سریال Moon Knight برای دیزنی پلاس آغاز شده و اکنون تصویری از ست فیلم‌برداری آن در اختیار ما قرار دارد.

آغاز فیلمبرداری سریال Moon Knight

فیلم‌برداری این سریال از چند روز پیش در موزه هنرهای زیبا در بوداپست آغاز شده بود و بالاخره امروز عکسی از ست فیلم‌برداری منتشر شده است. از این موضوع احتمالاً نشان دهنده این است که اسطوره‌های مصر باستان و گذشته شوالیه ماه بخش مهمی از سریال خواهند بود. از آنجایی که این فیلمبرداری چند روز طول کشیده می‌توان گفت که با یک بخش جزئی از داستان طرف باشیم.

در این سریال اسکار ایزاک (Oscar Isaac) نقش اصلی و ایتن هاوک (Ethan Hawke) نقش منفی را برعهده خواهند داشت. شوالیه ماه به اندازه شخصیت‌هایی مثل دردویل یا پانیشر محبوب نیست، ولی او طرفداران خاص خودش را دارد و خیلی‌ها منتظر پخش سریال Moon Knight هستند.

مون نایت با بازی اسکار ایزاک شخصیتی تاریک‌تر در کمیک‌های مارول است که داستان‌ها مربوط به او بیشتر مناسب بزرگسالان است. برای خیلی از طرفداران شوالیه ماه بتمن کمیک‌های مارول است. او پسر سرکش یک خاخام یهودی بسیار زحمت‌کش و جاهد بود. خانواده او در دهه ۱۹۳۰ از اروپا فرار کردند تا جان خود را از دست ماجرای هولوکاست نجات دهند.

 جاستین بنسون (Justin Benson) و آرون مورهد (Aaron Moorhead) دو کارگردان این سریال هستند که به واسطه ساخت فیلم‌های ترسناک مستقل شناخته می‌شوند. آن‌ها سال گذشته فیلم Synchronic را ساختند که آنتونی مکی و جیمی دورنان نقش‌های اصلی‌ آن بودند. محمد دیاب (Mohamed Diab) به دیگر کارگردان این سریال بوده و جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) از سریال Umbrella Academy به عنوان نویسنده ارشد و شورانر روی این پروژه کار خواهند کرد.

منبع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *