آیا پیش درآمدی از فیلم Mortal Kombat در راه است

شنبه 11 اردیبهشت , 1400

جو تسلیم بازیگر نقش ساب‌زیرو در فیلم Mortal Kombat مدتی پیش گفت برای ایفای نقش در ۴ فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده و این موضوع به گمانه‌زنی‌ها برای ساخت دنباله‌های مورتال کامبت قوت بخشید.

آیا پیش درآمدی از فیلم Mortal Kombat در راه است

فیلم Mortal Kombat نشان داد اقتباس‌های سینمایی از بازی‌ها هم می‌توانند خوش ساخت و راضی‌کننده باشند؛ این فیلم در واقع طوری نوشته و کارگردانی شده بود که بیش از همه طرفداران همیشگی مورتال کامبت را مجذوب کند، که خب به نظر می‌رسد در حصول این امر تا حد زیادی موفق بوده.

تسلیم که ایفای نقش شخصیت منفی مورتال کامبت را برعهده دارد، در مصاحبه جدید خود به ساخت یک فیلم پیش‌درآمد اشاره کرده که به گذشته بی‌هان (Bi-Han) می‌پردازد؛ زمانی که او هنوز به یکی از قاتلان شانگ سونگ تبدیل نشده بود:

اگر هواداران بخواهند این فرانچایز ادامه پیدا کند، این شانس وجود دارد که بی‌هان در قدم بعدی به نوب سایبات تبدیل شود. امیدوارم این به حقیقت بدل شود چراکه بدون شک دوست دارم این نقش را بازی کنم. اما اگر صادقانه بگویم، به نظرم جالب‌ترین مسیر ساختن یک پیش‌درآمد است. این یک داستان درباره بی‌هان و تمرینات او در Lin Kuei خواهد بود. وقتی او به این مکان آورده شد، پدر و مادرش به قتل رسیدند؛ در نتیجه ما شاهد فرآیند تبدیل شدن او و برادرش به دو قاتل خواهیم بود… فکر می‌کنم این خیلی جذاب باشد.

علاوه بر این‌ها می‌دانیم گریگ روسو نویسنده مورتال کامبت برنامه‌هایی برای ساخت یک سه‌گانه دارد. وی در این باره توضیح داد:

همه روی فیلم اول تمرکز داشتند، درست است؟ شما بدون چنین توجهی نمی‌توانید سراغ یک سه‌گانه بروید. اما به عنوان یک نویسنده، شما نباید خودتان را یک گوشه حبس کنید؛ این اخلاق کاری من است. همیشه باید با خود بگویید: «خب حالا داستان من پس از این دو ساعت کجاها می‌تواند برود؟» در هر حال این زمان زیادی نیست و من همیشه فکر می‌کردم مورتال کامبت به چیزهای بزرگ‌تری ختم شود.
در نهایت باید منتظر ماند و دید تمام این ایده‌پردازی‌ها به کجا می‌رسد؛ نظر شما چیست؟ آیا شاهد ساخت دنباله‌های Mortal Kombat خواهیم بود یا اینکه طبق صحبت‌های جو تسلیم می‌توان روی داستان پیش‌درآمد حساب کرد؟

فیلم Mortal Kombat توسط سایمن مک‌گوئید (Simon McQuoid) کارگردانی شده و بازیگرانی نظیر جو تسلیم (Joe Taslim)، جسیکا مک‌نامی ( Jessica McNamee)، لوئیس تن (Lewis Tan)، لودی لین (Ludi Lin) و سیسی استرینگر (Sisi Stringer) در آن حضور دارند.

منبع: wegotthiscovered

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *