تصویر عمارت وین بتمن در فیلم The Flash

یکشنبه 12 اردیبهشت , 1400

اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه تولید فیلم The Flash خبر از بازگشت عمارت وین فیلم بتمن به کارگردانی تیم برتون در این فیلم می‌دهد.

تصویر عمارت وین بتمن در فیلم The Flash

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، رسما آغاز شد تا سرانجام طلسم ساخت فیلم فلش شکسته شود. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی منتشر شده است. در این تصاویر شاهد بازگشت عمارت وین در فیلم The Flash هستیم که پیش از این در فیلم Batman محصول سال ۱۹۸۹ به‌کارگردانی تیم برتون آن را مشاهده کرده بودیم:

این صحنه‌ها در Burgتصویر عمارت وین بتمن در فیلم The Flash

hley House در شهر پیتربورو فیلم‌برداری می‌شود که با مکان فیلم‌برداری شده در فیلم‌های بتمن تیم برتون تفاوت دارد. برای ساخت صحنه‌های عمارت وین در فیلم Batman و فیلم Batman Returns از Knebworth House در هرتفوردشر استفاده شده بود که بسیاری از طرفداران به اشتباه تصور می‌کردند این صحنه‌ها در Burghley House فیلم‌برداری شده بود که این موضوع درست نیست. پیش از این در تصاویر مفهومی فیلم The Flash، شاهد نبرد فلش و بتمن با بازی مایکل کیتون درکنار هم بودیم.

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

منبع: comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *