نخستین تصویر هاکای در سریال Hawkeye آشکار شد

سه‌شنبه 14 اردیبهشت , 1400

اوایل این ماه بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) رسما به پایان رسید و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال جدید دنیای سینمایی مارول فاش شده است.

نخستین تصویر هاکای در سریال Hawkeye آشکار شد

در این تصویر شاهد حضور جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون در لباس جدید را شاهد هستیم که لباس جدید شخصیت هاکای در این تصویر قابل مشاهده است که شباهت زیادی به نسخه کمیک و محبوب طرفداران دارد. درواقع این لباس براساس کمیک‌های مت فراکشن و دیوید آجا طراحی شده است و همچنین آلاکوآ کاکس، بازیگر نقش اکو نیز با لباس این شخصیت در این تصویر درکنار رنر قابل مشاهده است:

نخستین تصویر هاکای در سریال Hawkeye آشکار شد

اگر به الگو دو سریال اول دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس بازگردیم، به‌نظر می‌رسد که مارول استودیو در نظر دارد تا لباس‌هایی وفادارتر به نسخه کمیک شخصیت‌ها را برای فاز چهارم تدارک ببیند و حداقل تاکنون شاهد پیروی از این موضوع بوده‌ایم. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مارول استودیو در حال ساخت اسپین‌آفی براساس سریال Hawkeye با محوریت شخصیت اکو برای دیزنی پلاس است.

منبع: CBM

محصولات مرتبط