کارگردان The Witcher 3: Wild Hunt از سی دی پراجکت جدا شد

چهارشنبه 15 اردیبهشت , 1400

کانرد تامسکویچ، کارگردان بازی ویچر ۳ وایلد هانت از استودیو بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد جدا شد. تحقیقات به بی‌گناهی او اشاره دارند. ولی وی ترجیح داد که شرکت را ترک کند.

کارگردان The Witcher 3: Wild Hunt از سی دی پراجکت جدا شد

بازی The Witcher 3: Wild Hunt از جهات گوناگون موفق‌ترین محصول عرضه‌شده توسط سی‌دی پراجکت تا به امروز است و کانرد تامسکویچ، کارگردان شماره‌ی یک آن به حساب می‌آید. اما در نتیجه‌ی ادعاهای مرتبط با قلدری او برای برخی از کارمندها، جایگاه وی به چالش کشیده شد. البته پس از ماه‌ها تحقیقات داخلی، او به‌صورت رسمی «بی‌گناه» به شمار آمد. بااین‌حال پس از تحمل اتهامات مورد بحث، تامسکویچ دیگر قصد ماندن در استودیو را ندارد و در یک ایمیل به عذرخواهی از همکارها پرداخت؛ ایمیلی که جیسون شرایر از بلومبرگ به هر شکل به آن دسترسی پیدا کرده است.

او در متن ایمیل می‌نویسد: «فارغ از نتیجه‌ی تحقیقات می‌دانم که دیگر بسیاری از افراد از کار با من احساس ترس، استرس و ناراحتی می‌کنند. برای تمام مشکلاتی که به وجود آوردم، از شما پوزش می‌طلبم. هیئت مدیره جدایی من از شرکت را تایید کرد. من به کار روی خود ادامه می‌دهم. تغییر دادن رفتار، یک پروسه‌ی طولانی و دشوار است. اما من از تلاش دست برنمی‌دارم و امیدوار به تغییر هستم».

کانرد تامسکویچ دومین کارگردان و رئیس تیم تولید بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هم به حساب می‌آمد و نقش قابل توجهی در بزرگ کردن مجموعه ویچر برای مخاطب عام و رساندن سی دی پراجکت به جایگاه امروز داشته است. شرایر از منبع خود شنیده است که کانرد با اندوه و مقداری ناامیدی به استعفا رو آورد. او قرار بود نقش قابل توجهی در ساخت بازی ویچر جدید استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد داشته باشد.

منبع: bloomberg

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *