آغاز فیلمبرداری فیلم بتمن (The Batman)

یکشنبه 15 دی , 1398

جفری رایت بازیگر نقش کمیسر جیمز گوردون در فیلم بتمن به تازگی توییتی منتشر کرده که نشان می‌دهد مراحل ساخت قسمت جدید فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسن به زودی شروع می‌شود. او در این توییت گفته که ماجراجویی جدیدش به زودی در این فیلم شروع می‌شود و خودش را در حال پر کشیدن به سمت صحنه فیلمبرداری تصویر کرده است. به جز این دیگر اطلاعات بیشتری درباره مراحل ساخت و فیلمبرداری فیلم The Batman در دسترس نیست. ولی انتظار می‌رود که خیلی زود عکس‌ هایی از پشت صحنه این فیلم گرفته شود و دست به دست شود!

The Batman

نقش جفری رایت یعنی جیمز گوردون از مهم‌ترین نقش‌های فیلم بتمن است. جیمز گوردون کمیسر شهر گاتهام است و قرار است با بت – سیگنال با بتمن ارتباط برقرار کند. قبل از جفری رایت افراد دیگری مثل پت هینگل، گری اولدمن و جی کی سیمونز هم در این نقش ظاهر شده‌اند. به جز جفری رایت و رابرت پتینسن در نقش بروس وین (بتمن) قرار است بازیگران دیگری چون زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، پیتر سارسگارد در نقش هاروی دنت (دو چهره)، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون هم در فیلم The Batman حضور داشته باشند. کارگردانی این فیلم را مت ریوز انجام می‌دهد که پیش از این کارهایی چون فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون ها) و فیلم Cloverfield (کلاور فیلد) را کارگردانی کرده است. او قرار است فیلمنامه The Batman را هم بنویسد.

فیلم بتمن قرار است در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) اکران شود. گفته شده که تمرکز این فیلم جدید بتمن قرار است بیشتر روی شخصیت خود بتمن باشد و فیلم بیشتر حالت کارآگاهی و معماگونه داشته باشد. در این فیلم قرار است شخصیت های منفی زیادی از دنیای گاتهام را ملاقات کنیم و همین باعث می‌شود که این فیلم برای همه طرفداران دنیای دی سی از هیجان انگیزترین فیلم های آینده باشد.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *