آلفرد مولینا در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور پیدا می کند

شنبه 28 فروردین , 1400

تازه‌ترین پروژه از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول (MCU) یکی از آن اسرارآمیزترین‌ها و مخفی‌ترین پروژه‌های سالیان اخیر مارول بوده است.

آلفرد مولینا در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور پیدا می کند

سکوت خبری طولانی سازندگان این فیلم و عملکرد چراغ‌خاموش‌مابانه‌ی آن‌ها زیر سایه‌ی شایعاتی مثل «بازگشت ۲ اسپایدرمن قبلی درکنار تام هالند در این فیلم» از جمله مواردی بودند که هواداران را چشم‌به‌راه اخبار بیشتر از فیلم Spider-Man: No Way Home گذاشتند.

یکی از مهم‌ترین اخبار یا درواقع، یکی از قوی‌ترین شایعاتی که پیرامون این فیلم وجود داشت، به‌حضور آلفرد مولینا و نقش‌‌آفرینی او در فیلم مورد‌بحث مربوط می‌شد. مولینا که پیش‌تر در فیلم مرد عنکبوتی ۲ به کارگردانی سم ریمی در قامت «دکتر اختاپوس» هنرنمایی کرده بود، شایعات حضورش در «راهی به خانه نیست» به انتظار هواداران مبنی بر بازگشت «توبی مگوایر و اندرو گارفیلد» دامن زده بود. حالا اما در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مولینا طی مصاحبه با رسانه‌ی «ورایتی» این موضوع را رسما تایید کرد. وی همچنین به‌ارائه‌ی یک‌سری توضیحات اضافه هم پرداخت که قطعا، به‌مذاق اعضای بالارده‌ی مارول که به‌نشر جزئیات داستانی از No Way Home هیچ میلی نداشتند، خوش نخواهد آمد!

مولینا در صحبت‌هایش اشاره می‌کند که بازگشت به کاراکتر دکتر اختاپوس بعد از ۱۷ سال، باتوجه‌به تغییرات فیزیکی صورت و بدنش، شاید غیرممکن به‌نظر می‌رسید و برایش نگران‌کننده بود. اما تیم تولید فیلم با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، قرار است ظاهر و چهره‌ی او را جوان‌سازی کنند.

مولینا ۱۷ سال پیش در فیلم مرد عنکبوتی ۲ نقش دکتر اختاپوس را بازی کرد. یک دانشمند که با اتصال چند بازوی مکانیکی به نخاع و دستگاه عصبی خود، تحت تاثیر اختلالات مغزی و عصبی، کدهای اخلاقی خود را زیر پا می‌گذارد و به یک ابرشرور تبدیل می‌شود. شخصیتی که در آن فیلم، مرد عنکبوتی (با بازی توبی مگوایر) را شدیدا به‌چالش کشید و در پایان، تحت تاثیر صحبت‌های پیتر پارکر تصمیم می‌گیرد اختراع بی‌نهایت خطرناک خود را در یک رودخانه غرق کند؛ و خودش هم در جریان این اتفاق، در اعماق دریا فرو می‌رود.

با استناد به‌صحبت‌های اخیر مولینا، در فیلم No Way Home، دنیای سینمایی مارول به‌طریقی خاص که فعلا نمی‌دانیم، با دنیای سینمایی سه‌گانه‌ی سم ریمی مرتبط می‌شود و در این فیلم جدید، شاهد ادامه پیدا کردن داستان دکتر اختاپوسی هستیم که ۱۷ سال پیش، به‌نظر می‌رسید که قصه‌اش به‌پایان رسیده باشد. آیا دکتر اختاپوس تنها شخصیت از دنیای سم ریمی است که قصه‌اش در جهان MCU دنبال می‌شود؟ باید صبر کنیم و ببینیم که آیا شاهد حضور مرد عنکبوتیِ آن جهان یعنی توبی مگوایر در این فیلم جدید خواهیم بود یا نه. صدالبته که حضور جیمی فاکس در فیلم «راهی به‌خانه نیست»، مدت‌ها پیش به‌شایعات حضور اندرو گارفیلد در این فیلم جدید، دامن زده بود.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *