آمازون با ۱۰۰ میلیون دلار Hotel Transylvania 4 را خرید

سه‌شنبه 26 مرداد , 1400

با اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا، خیلی از استودیوهای فیلم‌سازی برنامه‌های اکران خود را تغییر داده‌اند. در همین راستا، سونی و آمازون با عقد یک قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری تصمیم به عدم اکران انیمیشن Hotel Transylvania 4 در سینماها و پخش مستقیم آن در آمازون پرایم گرفته‌اند.

آمازون با 100 میلیون دلار Hotel Transylvania 4 را خرید

چهارمین قسمت از انیمیشن ۱.۳۶ میلیارد دلاری Hotel Transylvania قرار بود روز اول اکتبر (۹ مهر ۱۴۰۰) به پرده نقره‌ای راه یابد اما اکنون با قرارداد جدید سونی و آمازون، خبری از اکران سینمایی نخواهد بود.

از آنجایی که Hotel Transylvania 4 مخصوصا کودکان و نوجوانان است و فعلا واکسنی مخصوص افراد زیر ۱۲ سال تولید نشده، استودیوها اغلب حاضر به اکران انیمیشن‌های خود در سینماها نیستند تا خطر برای این گروه سنی به حداقل برسد. گرچه در این مورد بحث اقتصادی هم کاملا دخیل است و تجربه ماه‌های گذشته نشان داده اکران سینمایی «آثار کودک و نوجوان» در دوران پاندمی بازخورد خوبی در باکس آفیس ندارد.

سونی پیش از این هم دست به فروش آثار خود به سرویس‌های استریم زده است؛ اوایل سال جاری میلادی این استودیو انیمیشن‌سازی The Mitchells vs. the Machines و Vivo را از طریق نتفلیکس پخش کرد و فیلم‌های مختلف سونی پیکچرز نظیر Greyhound، An American Pickle و همچنین فیلم آتی Cinderella راهی سرویس‌های استریم شده‌اند.

منبع: IGN

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *