آغاز فیلمبرداری سریال The Witcher: Blood Origin

سه‌شنبه 26 مرداد , 1400

به گزارش سایت ددلاین، فیلم‌برداری سریال پیش درآمد “The Witcher: Blood Origin” از شبکه نتفلیکس سرانجام در کشور انگلستان آغاز شد، همراه با انتشار این خبر شروع اسامی ده بازیگر جدید این مجموعه نیز منتشر شد.

آغاز فیلمبرداری سریال The Witcher: Blood Origin

در این سریال محدود لورنس اوفارن (وایکینگ‌ها) میشل یوه (شانگ – چی و افسانه ده حلقه) و سوفیا براون (مارسلا) نقش سه شخصیت اصلی را بازی می‌کنند. اوفارن در نقش فیال شخصیتی از طایفه‌ی جنگجویان که سوگند یاد کرده‌اند که از پادشاه محافظت می‌کنند، میشل یوه در نقش شان، آخرین عضو قبیله کوچ‌نشین الف‌های شمشیرزن و سوفیا براون در نقش آیل، جنگجویی حرفه‌ای ظاهر می‌شوند.

از دیگر بازیگرانی که در سریال “The Witcher: Blood Origin” به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به لنی هنری (سریال ارباب حلقه‌ها) در نقش بالور، میرن مک (لانه) در نقش مروین، ناتانیل کورتیس در نقش برایان (این یک گناه است) در نقش براین،  دیلان موران (کتاب‌های سیاه)، جاکوب کالینز-لوی (والندر جوان) در نقش اردین، هو نوولی در نقش کالان “برادر مرگ”، فرانچسکا میلز در نقش ملدوف، زک ویات در نقش سیندلر، لیزی آنیس در نقش زاکاره و ایمی موری در نقش فنریک، اشاره کرد.

داستان این سریال شش قسمتی  ۱۲۰۰ سال قبل از وقایع مجموعه اصلی رخ می‌دهد و روایتگر گذشته‌ای فراموش شده است وقتی که اولین ویچر‌ها پا به عرصه می‌گذارند و جهان‌های انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها یکی می‌شوند.

دکلان د بارا شورانر مجموعه به همراه لورن اشمیت هیسریچ؛ شورانر سریال ویچر، جیسون براون، شان دنیل، تومک باگینسکی و یارک ساوکو تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. سارا اوگورمن و ویکی جودسون از کارگردانان این سریال هستند. نویسنده سری رمان‌های ویچر، آندره ساپکوفسکی نیز به عنوان مشاور خلاق در ساخت این سریال مشارکت دارد.

 منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *