جانی دپ معتقد است که هالیوود وی را اخراج کرده است

دوشنبه 25 مرداد , 1400

جانی دپ سال‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که هالیوود او را بایکوت کرده است.

جانی دپ معتقد است که هالیوود وی را اخراج کرده است

جانی دپ چند سالی است که با همسر سابق خود، امبر هرد، درگیر مسائل حقوقی است. دپ در فیلم درام Minamata بازی کرده که در بریتانیا اکران شده ولی هنوز تاریخی برای اکران در سینماهای آمریکا ندارد. او باور دارد این موضوع به خاطر درگیری حقوقیش با امبر هرد و شکایت از روزنامه سان است.

ما در چشم این افراد نگاه کردیم و قول دادیم که قصد استثمار و سواستفاده نداریم و فیلم محترمانه خواهد بود. من معتقدم که ما شرط معامله خود را حفظ کرده‌ایم، اما کسانی که بعدا وارد معامله شده‌اند باید توافق خود را حفظ کنند.
برخی از فیلم‌ها احساسات مردم را لمس می‌کنند. این موضوع روی کسانی که در Minamata حضور دارند و افرادی که تجربه مشابهی دارند تأثیر می‌گذارد. و برای چه چیزی… بخاطر تحریم و بایکوت من به وسیله هالیوود؟ یک مرد، یک بازیگر در شرایط ناخوشایند و آشفته، طی چند سال گذشته؟ اما من به سمتی پیش می‌روم که باید برای ساختن هر چیزی بروم… و همه چیز را روشن کنم.

جانی دپ با این اتهام روبرو است که تا به حال ۱۲ بار خشونت خانگی علیه امبر هرد انجام داده و امبر هرد نیز در آن زمان ترس از دست دادن جانش را داشته است. جانی دپ و وکلایش سعی در ارائه مدارکی داشتند که خلاف این اتفاقات را به دادگاه ثابت کند اما آن‌ها حداقل تا به امروز موفق نبوده‌اند. این موضوع باعث شده که او نقشش در فرانچایزهای دزدان دریایی کارائیب و Fantastic Beasts را از دست بدهد.

میناماتا داستان واقعی دابلیو. یوجین اسمیت (W. Eugene Smith) با بازی جانی دپ را روایت می‌کند که یک عکاس خبری است. یوجین اسمیت کسی بود که به افشای چندین دهه مسمومیت با جیوه ناشی از آلودگی صنعتی و توسط یک شرکت شیمیایی ژاپنی کمک کرده بود. باید اشاره کنیم این اولین باری نیست که کسی به توطئه علیه Minamata اشاره می‌کند.

اندرو لویتاس (Andrew Levitas)، کارگردان Minamata، ماه پیش با نوشتن نامه به انتقاد از کمپانی MGM پرداخت. اندرو لویتاس در این نامه اعلام کرد که سم وولمن از شرکت MGM به او گفته است که استودیو سعی دارد فیلم را برای همیشه دفن کند. این شرکت از شرایط جانی دپ به عنوان بهانه استفاده می‌کند تا مانع اکران Minamata شود.

منبع: کمیک بوک

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *