آیا آخرین قسمت سریال The Mandalorian را دیدید؟

یکشنبه 8 دی , 1398

فصل اول سریال The Mandalorian هم تمام شد و همه طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان از دیدن آخرین قسمت این سریال حسابی لذت بردند. این لذت به قدری بود که آخرین قسمت سریال The Mandalorian را به ۱۰۰٪ کسب رضایت در راتن تومتوز رساند و منتقدان هم همه زبان به تحسین این سریال گشودند! حالا اگر آخرین قسمت سریال The Mandalorian را دیده‌اید که هیچی، اگر ندیده‌اید بهتر است سریعا برای دیدنش اقدام کنید و خواندن این خبر را هم بگذارید برای بعدا، چون ممکن است یک اسپویل‌ ظریف اعصاب‌تان را خورد کند!

راستش این روزها که جدیدترین فیلم جنگ ستارگان دارد اکران می‌شود، سریال The Mandalorian مرهم زخم طرفدارانی شده است که معتقد هستند فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر) می‌توانست خیلی بهتر ساخته بشود.

جنگ ستارگان

این سریال روی سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شد و آخرین قسمتش هم تحت عنوان رستگاری (Redemption) روی آنتن رفت. همانطور که گفتیم قسمت آخر میانگین رضایت ۱۰۰٪ را گرفته است و برای این آمار ۱۴ منتقد آن را زیر ذره‌بین گذاشته‌اند.

در کل فصل اول سریال The Mandalorian آمار درخشانی را توانست ثبت کند. رسیدن به ۹۴٪ رضایت از طرف منتقدان و ۹۳٪ رضایت از طرف بینندگان کار خیلی آسانی نیست ولی سریال The Mandalorian به این آمارها رسید و حالا انتظارات را برای فصل دومش خیلی بالا برده است.

یکی از منتقدانی که به سریال The Mandalorian امتیاز داد نویسنده سایت کامیک بوک برندن دیویس است. او در مورد قسمت پایانی سریال The Mandalorian گفته است:

همه‌چیز در The Mandalorian به بهترین شکل ممکن انجام شده و باعث شده ما با بهترین محتوای مربوط ‌به جنگ ستارگان در این سال‌ها روبرو شویم. ریتم داستان‌گویی در ماندالورین واقعاً حرفه‌ای است و سکانس‌های اکشن آن هم چیزی فراتر از استانداردهای تلویزیونی هستند. ما در قسمت آخر هم سرانجام با چهره‌ی شخصیتی مواجه شدیم که در این مدت اجازه‌ی تماشای صورتش را به دیگران نمی‌داد و درنهایت دیدیم که او یک انسان معمولی است. همچنین همراهانش هم هرکدام صحنه‌های درخشان مخصوص خودشان را داشتند. بچه یودا هم مثل همیشه با حضور جذابش حس خوبی به بینندگان داد، مخصوصاً در صحنه‌ای که باعث نجات اعضای تیم شد. در مجموع این سریال را می‌توان یک ماجراجویی خوش‌ساخت کهکشانی دانست که پُر از امید، هیجان و حس پیروزی است.

ناگفته نماند که خود والت دیزنی هم رضایت کاملی از سریال ماندالورین دارد. این را از اینجایی که پاییز سال ۲۰۲۰ را برای شروع فصل دوم سریال The Mandalorian اعلام کرده است می‌فهمیم. مسئولیت تولید فصل دوم این سریال قرار است بر عهده جان فاورو باشد. از نظر باب ایگر (رییس کمپانی دیزنی)، جان فارو بهترین انتخاب برای تولید سریالی با حال و هوای کارهای جرج لوکاس است. ایگر مدتی قبل در جریان The Star Wars Show گفته است:

وقتی پای تولید محصولاتی با داستان‌های جذاب برای مخاطبان به میان می‌آید، من شخصا نمی‌توانم به نمونه‌ای بهتر از جرج لوکاس فکر کنم. او کسی بود که توانست از تکنولوژی برای روایت داستان‌هایی شنیدنی استفاده کند و در سال ۱۹۷۷ با اولین نسخه‌ی جنگ ستارگان مخاطبان وسیعی را جذب این سری فیلم‌ها کند. این روزها ما هم در حال تلاش برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید هستیم. چون می‌خواهیم محتوای جدیدی را به مردم ارائه بدهیم. محتوایی که برای آن‌ها جذاب و تأثیرگذار باشد و حس رضایت و خشنودی درشان به وجود بیاورد. من فکر می‌کنم دیزنی پلاس از این نظر موفقیت‌آمیز عمل کرده است.

نظر شما درباره سریال The Mandalorian چیست؟ آیا آخرین قسمت فصل اول The Mandalorian توانست انتظارات شما را برآورده کند؟

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *